نوشتن فیلمنامه یکی از نسخه‌های فرعی سریال Game of Thrones به پایان رسید

6 October 2017 - 20:56

قبل از پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج‌وتخت» اخباری مبنی بر ساخت ۵ اسپین‌اف مختلف از این سری منتشر شد. اکنون می‌توانیم بگوییم که فیلمنامه نخستین نسخه‌ی فرعی این سری نوشته شده است. هر چند، هنوز نمی‌دانیم موضوع آن درباره‌ی چه چیزی خواهد بود. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

پس از هفت سال سلطه بر سریال‌های تلویزیونی، سال آینده پخش مشهورترین سریال شبکه‌ی اچ‌بی‌او به پایان خواهد رسید. با این حال، به نظر می‌رسد که اچ‌بی‌او برنامه‌های عظیمی برای این مجموعه اتخاذ کرده است که با توجه به محبوبیت آن، چندان دور از انتظار هم نبوده است. به احتمال زیاد برای پخش فصل پایانی سریال Game of Thrones «بازی تاج‌وتخت» باید تا اواخر سال آینده یا اوایل ۲۰۱۹ صبر کنیم، اما اکنون خبرهای امیدوارکننده‌ای هم درباره‌ی نسخه‌ی فرعی این سریال منتشر شده است.

به تازگی جاناتان راس (Jonathan Ross)، شوهر جین گولدمن (یکی از نویسنده‌های اسپین‌اف‌های بازی تاج‌وتخت)، در مصاحبه‌ای با Hello Magazine اعلام کرده است که همسرش کار بر روی نوشتن فیلمنامه این سریال فرعی را به پایان رسانده است. طبیعتاً او اطلاعات بیش‌تری را از فیلمنامه این سریال به زبان نیاورد و به همین نکته بسنده کرد.

هرچند هنوز نمی‌دانیم که داستان این نسخه‌ی فرعی و دیگر نسخه‌ها دقیقاً درباره‌ی چه چیزی است، اما اکنون آگاه شدیم که حداقل فیلمنامه یکی از این سریال‌های فرعی به اتمام رسیده است و شاید آن‌ها را زودتر از مورد انتظار ببینیم. البته، در گذشته اعلام شده بود که حداقل یکی از این سریال‌ها برای طرفداران آشنا خواهد بود و همچنین این احتمال وجود دارد که همه‌ی این ایده‌ها به مرحله‌ی ساخت نرسند. همچنین اخیراً جی. آر. آر. مارتین گفته بود که این احتمال وجود دارد که یکی از این اسپین‌اف‌ها در سال ۲۰۱۹ پخش شود.

در ابتدا انتظار می‌رفت که چهار سریال فرعی از این مجموعه تولید شود که بعدها مشخص شد یک سریال دیگر هم در دستور کار قرار دارد. سریالی که به احتمال زیاد برایان کاگمن (Bryan Cogman) آن را خواهد ساخت. برای چهار نسخه‌ی فرعی دیگر، افرادی نظیر جین گلدمن (Jane Goldman) از سری فیلم‌های Kingsman «گینگزمن»، برایان هلجلند (Brian Helgeland) از فیلم Legend «اسطوره»، مکس بورنستین (Max Borenstein) از فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» و کارلی وری (Carly Wray) از سریال The Leftovers «بازماندگان» در نظر گرفته شده‌اند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.