شخصیت‌های جدید Fantastic Beasts 2 شامل نیکولاس فلمل می‌شود

8 October 2017 - 22:00

گروه جدیدی از شخصیت‌ها و هنرپیشه‌ها از جمله نیکولاس فلمل مشهور به فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲» اضافه شده‌اند. بعد از موفقیت جهانی اسپین آف سری Harry Potter «هری پاتر»، Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»، ساخت دنباله‌ی آن با سرعت کامل پیش می‌رود. در ماه جولای، شروع فیلم‌برداری با انتشار خلاصه‌ی رسمی و لیست بازیگران اصلی همراه بود. به جز چند نفر، تقریبا تمامی شخصیت‌ها از Fantastic Beasts «جانوران شگفت‌انگیز» قرار است برگردند. حتی ممکن است ما نسخه‌ی جوان‌تر بعضی از آن‌ها را ببینیم و بالاخره با عشق قدیمی نیوت، لتا لسترینج (با بازی زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) نیز دیدار کنیم. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

از وقتی که Fantastic Beasts 2 «جانوران شگفت‌انگیز ۲» تولیدش را شروع کرده اخباری از اضافه‌ شدن بازیگران جدید به این فیلم به گوش می‌خورد. در حالی که نیوت و دوستانش با دامبلدورِ جود لاو (Jude Law) هم گروه خواهند شد، گریندلوالد نیز برای خود کمکی خواهد داشت. دیوید ساکوری (از Iron Fist «مشت آهنین») یکی از این افراد شرور داستان خواهد بود. و معلوم شد که قهرمانان و آدم‌های بد بیشتری از آنچه قبلا گزارش شده بود قرار است به دنیای جادوگری بپیوندند.

Pottermore، سایت رسمی Harry Potter «هری پاتر» که توسط جی کی رولینگ (J.K. Rowling) اداره می‌شود، اخیرا هشت شخصیت و بازیگر جدید را که قرار است به Fantastic Beasts 2 «جانوران شگفت‌انگیز ۲» بپیوندند معرفی کرد. جالب‌ترین آنان نیکولاس فلمل است که برونتیس جودوروسکی (Brontis Jodorowsky) نقشش را ایفا خواهد کرد. فلمل برای مدت زیادی است که در دنیای Harry Potter «هری پاتر» به او اشاره می‌شود و سنگ جادوی او به عنوان مسئله‌ی اصلی در اولین کتاب و فیلم حضور داشت. جسیکا ویلیامز در نقشی نامشخص به جودوروسکی خواهد پیوست.

 

 

همچون نیوت اسکرمندر و گریندلوالد، فلمل نیز، از آنجایی که او به عنوان شخصیتی نادیده برای سری Harry Potter «هری پاتر» مهم بود، شخصیتی جالب برای اکتشاف خواهد بود. همچنین انتخاب جودوروسکی نیز جالب است، زیرا او بیشتر در حیطه‌ی فیلم‌ها مستقل کار می‌کند. او شاید بیشتر برای بازی در فیلم‌های پدرش، آلهاندرو جودوروسکی (Alejandro Jodorowsky) مشهور، شناخته شده است. ویلیامز نیز بعد از کار کردن در The Daily Show «نمایش روزانه» و The Incredible Jessica James «جسیکا جیمز شگفت‌انگیز» در اولین فیلم بزرگش حضور خواهد داشت.

در کنار جودوروسکی و ویلیامز، هنرپیشه‌ی آلمانی وولف روث (Wolf Roth) در نقش اسپیلمن، ویکتوریا ییتس (Victoria Yeates) در نقش بانتی، درک ریدل (Derek Riddell) در نقش تورکویل رورز، پاپی کوربی توچ (Poppy Corby-Tuech) در نقش روزییِر، کورنل اس جان (Cornell S John) در نقش آرنولد گوزمن و فیونا گلسکوت (Fiona Glascott) در نقشی نامشخص حضور خواهند داشت.

همانگونه که Pottermore تایید کرد، هر دوی ترورز و روزییِر به مرگ‌خواران همنام که در زمان اولین شورش ولدمورت حضور داشتند و بعدها در اتفاقات Harry Potter «هری پاتر» برگشتند مرتبط هستند. درحالی که Fantastic Beasts «جانوران شگفت‌انگیز» ابتدا به صورت داستان فرعی در دنیای رولینگ شروع شد، اما به سرعت به یک سری تبدیل شد که پس زمینه‌ی اتفاقاتی که ما با آن‌ها آشنایی داریم را می‌چیند. و با نظر گرفتن این که قرار است در کل پنج فیلم از این سری ساخته شود، دیدن این که آیا تمرکز بر روی نیوت با شروع جنگ توسط گریندلوارد کمتر خواهد شد یا نه جالب خواهد بود.

 

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.