وین دیزل از زمانی که انتقام‌جویان با محافظان کهکشان متحد می‌شوند خبر می‌دهد

21 August 2016 - 21:00

ارزش آن را دارد که بگوییم حضور حداقل تعدادی از شخصیت‌های Gaurdians of the Galaxy «محافظان کهکشان» در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان:‌ جنگ ابدی» چندان هم غافلگیرکننده نیست. هردو شخصیت یعنی پیتر کوییل ملقب به ارباب ستاره‌ای (Star Lord) و راکت گفته‌اند که در فیلم حضور خواهند داشت. دیزل در گفتگوی جدید خود اعلام کرده‌است که احتمال حضور تمام تیم محافظان کهکشان وجود دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از چندین بار همکاری با یکدیگر در چند موقعیت مختلف حال آن‌ها به ابرقهرمان‌های دیگری هم نیاز دارند. و جالب است که شخصیت‌های این قهرمانان و تنش‌هایی که آنان با قهرمانان زمینی Avengers دارند را ببینیم.

باید گفت که حضور نداشتن شخصیت‌های Gaurdians of the Galaxy در فیلم Avengers: Infinity War غیرمتعارف است؛ نه به خاطر این که آنان با یکی از سنگ‌های بی‌نهایت تجربه دارند بلکه اینکه گامورا یکی از دختران تانوس است. کارگردان Gaurdians of the Galaxy آقای جیمز گان گفته که برای فیلم دوم، تانوس برای هیچ سنگ بی‌نهایتی حضور نخواهد داشت. بنابراین Infinity War تنها گزینه برای اتصال این‌هاست. اگرچه از فیلم انتظار می‌رود تا یک ماجراجویی درونی و بدون هیچ دخالت ابرقهرمانان دیگر باشد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.