سیلوستر استالونه نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی Creed 2 خواهد بود

11 October 2017 - 19:24

صفحه‌ی اینستاگرام سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) برای هواداران راکی (Rocky) بسیار با ارزش است، چرا که او تمام به روز رسانی‌ها بر روی فیلم‌نامه‌ی Creed 2 (کرید ۲) و تاریخ شروع تولید این دنباله را در آن‌جا منتشر کرد. اما اکنون او خبرهای بزرگ‌تری را منتشر کرده است: این فیلم بسیار مورد انتظار، کارگردان خود را پیدا کرد. برای دیدن جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

استالونه در شب دوشنبه از صفحه‌ی اینستاگرامش اعلام کرد: خود راکی یک بار دیگر برای Creed 2 به پشت دوربین برمی‌گردد. این نامزد جایزه‌ی اسکار، کارگردان Rocky 2 و ۳ و ۴ و همچنین فیلم سال ۲۰۰۶ یعنی Rocky Balboa بوده است. او یک عکس از خودش و مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) بر روی فرش قرمز سال ۲۰۱۵ برای اعلام این خبر منتشر کرد.

استالونه اکنون، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و ستاره‌ی فیلم Creed 2 است. ما هنوز اطلاعات زیادی جز آنکه سیلوستر استالونه در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، در مورد فیلم نداریم. او اذعان کرد که فیلم‌برداری دنباله‌ی فیلم رایان کوگلر (Ryan Kyle Coogler) در سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و دو صفحه‌ی دست نویس از فیلم‌نامه‌ی ۴۳۹ صفحه‌ای اش منتشر کرد.

اگر تا کنون صفحه‌ی اینستاگرام سیلوستر استالونه را دنبال نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این کار را انجام دهید و نظراتتان در مورد فیلم Creed 2 را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع: Screenrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.