الیجا وود می‌خواهد در اقتباس از Y: The Last Man بازی کند

12 October 2017 - 09:00

الیجا وود (Elijah Wood) امیدوار است بتواند نقش اول در اقتباس تلویزیونی از کامیک‌بوک Y: The Last Man «وای: آخرین مرد» را بدست آورد. در طول سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری برای منتقل کردن این کامیک‌بوک سریالی مشهور به دنیای تصویر صورت گرفته است و هم‌اکنون نزدیک به دو دهه این پروژه در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد. کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) قرار بود در سال ۲۰۰۹ این فیلم را بسازد و دی جی کاروسو (D. J. Caruso) به عنوان کارگردان و شیا لابوف (Shia LaBeouf) به عنوان ستاره در پروژه حضور داشتند. در سال ۲۰۱۴ پس از آن که نیو لاین سینما نتوانست پروژه را به موقع کلید بزند، حقوق سینمایی اثر به خالقان آن یعنی برایان کی واگان (Brian K. Vaughan) و پیا گورا (Pia Guerra) برگشت و پس از آن شبکه‌ی فاکس اقتباس تلویزیونی از این اثر را وارد مرحله‌ی پیش‌تولید کرد. نزدیک به دو سال پس از آن واگان در مصاحبه‌ای با CBR تصدیق کرد که قسمت پایلوت نوشته شده است و طرفداران باید منتظر خبرهای جذابی در آینده‌ی نزدیک باشند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اگرچه در ماه‌های اخیر چیز زیادی از این پروژه شنیده نشده، اما اشتیاق به ساخت آن فروکش نکرده است. زمانی که ScreenRant در کامیک‌کان نیویورک در این مورد از الیجا وود جویا شد او نیز تأیید کرد که تلاش برای ساخت این سریال ادامه دارد. وقتی از وود درباره‌ی نقش کامیک‌بوکی/سوپرقهرمانی رویائی‌اش سوال شد، او در دادن پاسخ تردید نکرد.

«وای: آخرین مرد». کی قرار است این سریال ساخته شود. کامیک‌بوک فوق‌العاده‌ای است. محشر است.

کامیک‌بوک «وای: آخرین مرد» تاکنون سه بار برنده‌ی جایزه‌ی آیزنر (Eisner) شده و بزودی وارد مرحله‌ی مقدماتی ساخت می‌شود. به نظر می‌رسد تا انتخاب بازیگر نقش یوریک براون (Yorick Brown) زمان زیادی نماده است. داستان از این قرار است که حادثه‌ی اسرارآمیزی اتفاق می‌افتد و نسل بشر منقرض می‌شود. یوریک براون آخرین مرد زنده‌ی روی زمین است که به همراه میمون دست‌آموزش به اسم امپرسند (Ampersand) دنیا را برای یافتن پاسخ زیر پا می‌گذارد و امیدوار است تا بشریت را نجات دهد. بسیاری معتقداند که تلویزیون قالب به مراتب بهتری از سینما برای اقتباس از این داستان است و با گرداننده‌ی بزرگی همچون مایکل گرین (Michael Green) که قرار است هدایت این پروژه را برای شبکه فاکس بر عهده داشته باشد، زمان مناسبی برای پیگیری این سریال است.

مدت زمان زیادی از نقش‌آفرینی وود در سه‌گانه‌ی «سالار حلقه‌ها» می‌گذرد. او که سابقا با نقش فرودو بگینز (Frodo Baggins) شناخته می‌شد، راه درازی را از نقش‌آفرینی ضعیف در فیلم ترسناک Maniac در سال ۲۰۱۲ تا بازی خوب در سریال موفق شبکه‌ی بی‌بی‌سی آمریکا به نام Dirk Gently «دیرک جنتلی» طی کرده و قطعا به عنوان یک بازیگر رشد کرده است. او سابقه‌ی همکاری با شبکه‌ی فاکس را نیز دارد و در سریال کمدی سیاه این شبکه به نام Wilfred برای چهار فصل بازی کرده است.

در داستان «وای: آخرین مرد» یوریک ۲۲ ساله است و از آن جایی که وود ۳۶ سال سن دارد ممکن است برای ایفای این نقش کمی مسن محسوب شود. اما اگر کسی در هالیوود بتواند در نقشی ده سال کوچک‌تر از خودش متقاعدکننده ظاهر شود، آن شخص الیجا وود است.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.