Thor: Ragnarok شامل دو صحنه‌‌ی پیوست شده در تیتراژ خواهد بود

12 October 2017 - 12:11

به دنبال اعلام شدن جهانی تاریخ اکران Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، اکنون مشخص شده است که این فیلم مطابق روال معمول سایر فیلم‌های مارول، دارای دو صحنه‌ی پیوست شده در تیتراژ است. هنگامی که دنیای سینماتیک مارول کار خود را از سال ۲۰۰۸ با فیلم Iron Man (مرد آهنی) شروع کرد، بخش هایی از دیگر فیلم‌هارا در تیتراژ یک فیلم نشان می‌داد، که این موضوع امروزه تبدیل به یک استاندارد برای آن‌ها شده است و البته بعضا در برخی فرانچایزهای هالیوودی نیز این کار را شاهد هستیم. مارول از این روش به طور مرتب در فیلم‌هایش استفاده می‌کند. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

 این‌که آیا آن‌ها از این صحنه‌ها استفاده می‌کنند،برای این‌که مشخص کنند شخصیت‌ها و داستان به کجا می‌رود یا این‌که مخاطبان را در انتها، تنها به خنده وادارند، مشخص نیست، اما اکنون هواداران انتظار دیدن صحنه‌هایی را در تیتراژ فیلم‌های مارول و به ویژه Rganarok دارند. دنیای Ragnarok شب گذشته در لس انجلس بوده است و در نتیجه وجود صحنه‌های تیتراژ تایید شده است.

ما فیلم را در مرحله‌ی آماده سازی برای جشنواره دیدیم و می‌توان تایید کرد که Thor: Ragnarok چند صحنه‌ در تیتراژ خود دارد: دو صحنه تایید شده است اما مشخص نیست که آن ها در همه جای دنیا اکران شوند یا خیر. این فیلم در ۲۶ اکتبر در انگلستان و سوم اکتبر در آمریکای شمالی اکران می‌شود. ما این صحنه‌ها را هنوز اسپویل نمی‌کنیم اما منتظر جزئیات بیشتر از Thor: Ragnarok از سینما گیمفا باشید.

مارول سبک معمول خود را که شامل یک صحنه از اتفاقات فیلم و یک صحنه‌ی سرگرم کننده‌ی دیگر است را ادامه خواهد داد. آخرین فیلم آنها یعنی Spider Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) از همین فرمول برای نشان دادن آینده‌ی والچر (Valture) و اسکورپیون (Scorpion) استفاده کرد و تنها در آخر فیلم یک PSA از کاپیتان آمریکا نشان داد.

با توجه به این که Ragnarok شامل یک تیم بازیگری بزرگ است، نمی‌توان گفت که اولین صحنه چه خواهد بود. ممکن است صحنه‌ای از چگونگی رفتن ثور (Thor)، هالک (Hulk) یا لوکی (Loki) به Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) باشد. اما شاید صحنه‌ای از آینده‌ی والکری (Valkrie) یا حتی هلا (Hela) باشد. دومین صحنه به عبارت دیگر آخرین لحظه برای درخشیدن کارگردان تایکا وایتیتی (Taika Waititi) است. کسی چه می‌داند؟ ممکن است صحنه‌ای باشد که بازگشت هم اتاقی ثور یعنی دری (Darry) را نشان دهد!

همانطور که دانستن این‌که صحنه‌های  تیتراژ Ragnarok چگونه خواهد بود، بسیار هیجان انگیز است، هواداران هنوز منتظر رسیدن اولین تریلر از Infinity War هستند و اگر این اتفاق قبل از اکران Thor: Ragnarok نیوفتد، احتمالا یکی از صحنه‌های تیتراژ این فیلم، به Infinity War تعلق دارد. مارول کاری شبیه به این را با The Avengers (انتقام جویان) انجام داد و یک صحنه از آن را در Capitan America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو) قرار داد. در هر صورت هواداران باید منتظر باشند تا مشخص شود کدام یک از این اتفاقات خواهد افتاد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.