یکی از خالقان ونوم می‌گوید که تام هاردی قرار است عملکرد خوبی داشته باشد

12 October 2017 - 16:00

تاد مکفارلین (Todd McFarlane)، از خالقان شخصیت ونوم (Venom)، نظراتش را درباره‌ی ایفای نقش این ضدقهرمان توسط تام هاردی (Tom Hardy) در فیلم مستقل ونوم ساخته‌ی Sony Pictures به اشتراک گذاشته است. مکفارلین در کنار نویسنده‌ی کامیک بوک، دیوید میشلینی (David Michelinie) و نقاش کامیک بوک، مایک زک (Mike Zeck) در سال ۱۹۸۴ به کمک رندی شولر (Randy Schueller)، یک طرفدار کامیک‌های مارول که در ساخت لباس اصلی نقش داشته است، شخصیت ونوم را خلق کردند. با اینکه ونوم از آن زمان در رسانه‌های مختلف حضور داشته است، اما این برای اولین بار است فیلم مستقلش ساخته می‌شود. در ادامه‌ با سینما گیمفا همراه باشید.

Sony Pictures ابتدا برنامه داشت تا دنیای سینمایی مرد عنکبوتی خودش را بسازد اما این برنامه‌ها وقتی که آن‌ها قبول کردند که شخصیت مرد عنکبوتی را با استودیوی مارول به اشتراک بگذارند از هم پاشید. اما همچنان برنامه دارند تا با اسپین آف Venom جلو بروند، که یک اقتباس با رده‌ی سنی بزرگسالان است و توسط روبن فلیشر (Ruben Fleischer) کارگردانی می‌شود و تام هاردی در نقش شخصیت اصلی در آن حضور دارد همچنین کلی مارسل (Kelly Marcel) نویسندگی آخرین رونوشت فیلمنامه را بر عهده دارد. با در نظر گرفتن این که این فیلم لزوما با دنیای سینمایی مارول مرتبط نیست، پس مرد عنکبوتی در آن حضور نخواهد داشت. این پروژه از زمان معرفی در میان طرفداران کامیک بوک یک پروژه‌ی بحث برانگیز بوده است. با این حال، مکفارلین باور دارد که هاردی حق این شخصیت را ادا خواهد کرد.

مکفارلین هفته‌ی اخیر در کامیک کان ۲۰۱۷ نیویورک شرکت کرد و در یک مصاحبه با Screen Geek او نظرش درباره‌ی بازی هاردی در نقش ادی براک در فیلم Venom و همچنین نظرش درباره‌ی خود فیلم را بیان کرد. وی چنین گفت:

جالب خواهد بود. من بعضی از فیلم‌های او را دیده‌ام که می‌تواند خشم را نمایان کند و به آن شخصیت گسترده‌ای ببخشد. برای من، تام هاردی قرار است به قدری خوب باشد که ونوم خواهد بود. همه‌ی ما می‌دانیم که تام قرار است بازی کند. او عملکرد خوبی خواهد داشت. پس ونوم شبیه چه خواهد بود؟ این یک فیلم با رده‌ی سنی بزرگسالان است، آن‌ها چقدر فیلم را «بزرگسالانه» خواهند ساخت؟ این برای من یک سوال است. آیا آن‌ها قرار است فقط کمی بزرگسالانه بسازند؟ برای من شخصیت ونوم یک هیولاست و آیا آن‌ها قرار است او را یک هیولا بسازند یا او را یک مرد خواهند ساخت؟ آیا به او بعد انسانی خواهند داد؟ این چیزی است که باید بفهمیم.

هاردی کارنامه‌ی قابل توجهی دارد و در فیلم‌های موفقی از جمله Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشم»، The Revenant «از گور برخواسته» و Dunkirk «دانکیرک» حضور داشته است پس انتخاب او برای بازی در نقش اصلی برای مکفارلین نگران کننده نیست. اما چیزی که برای این نویسنده‌ی کامیک بوک نگران کننده است. انتخاب رده‌ی سنی بزرگسالان توسط Sony Pictures هست. با در نظر گرفتن این که فیلم‌های کامیک بوکی با رده‌ی سنی بزرگسالان به لطف موفقیت تجاری Deadpool و Logan و نقدهای خوبشان در حال بیشتر شدن هستند و راه‌های زیادی وجود دارد که این استودیو می‌تواند از رده‌ی سنی بزرگسالان استفاده کند. اما این که آن‌ها چگونه این کار را انجام خواهند داد مشخص کننده‌ی محصول نهایی است.

با این که فیلم Venom یکی از بزرگترین پروژه‌های سونی است که قرار است سال بعد منتشر شود، مکفارلین خودش را زیاد با جزئیات درگیر نمی‌کند. او در حال حاضر در حال مدیریت ریبوت Spawn است که بعد از دو دهه قرار است دوباره به سینماها بیاید و سال بعد مراحل ابتدایی تولید را شروع خواهد کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.