فروش «زرد» به ۱ میلیارد رسید

12 October 2017 - 15:40

با گذشت هفت روز از آغاز اکران فیلم سینمایی «زرد» این فیلم توانست به فروش یک میلیارد تومان دست یابد. این فیلم در هفته گذشته نسبت به سایر فیلم‌های روی پرده، با استقبال بیشتری رو به رو شد و توانست رتبه اول جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر فیلم «ملی و راه‌ها نرفته‌اش» تهمینه میلانی بعد از گذشت ۲۹ روز توانست یک میلیارد تومان فروش کند.

فیلم «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست و بهاره کیان افشار پس از موفقیت در جشنواره فیلم شانگهای و هنرهای روسیه از از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد.

این فیلم سینمایی در سه روز اول اکران خود بیش از ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرد و با پایان شب گذشته درآمد خود را به یک میلیارد تومان در یک هفته اکران رساند.

از سوی دیگر فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» ساخته تهمینه میلانی با بازی میلاد کی‌مرام و ماهور الوند از ۲۲ شهریور ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم با پایان شب گذشته درآمدش از مرز یک میلیارد تومان عبور کرد. این فیلم در هفته گذشته ۲۴۸ میلیون تومان فروش کرده بود.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.