فیلمنامه‌ی فیلم Glass نقش‌آفرینی بازیگرانش را ارتقا می‌دهد

14 October 2017 - 15:09

با ادامه یافتن فیلمبرداری فیلم Glass «شیشه» به کارگردانی ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) ، یکی از بازیگران این فیلم از هم‌اینک لب به ستایش فیلمنامه گشوده و فیلم را فیلمی ویژه توصیف کرده است. آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-joy) در جشنواره‌ی فیلم لندن فرصت را غنیمت شمرد و چند کلمه‌ای دربار‌ه‌ی دنباله‌ی فیلم Split «شکاف» صحبت کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اکنون دیگر بسیاری می‌دانند که «شکاف» دنباله‌ی غیررسمی دیگر فیلم موفق شیامالان در گیشه، یعنی Unbreakable «نشکن» است و حتی دیوید دانِ (بروس ویلیس (Bruce Willis) فناناپذیر در اواخر فیلم «شکاف» برای لحظاتی حضور می‌یابد. پس از انتشار خلاصه‌ی داستان فیلم جدید روشن شده است که دان و کوین کرام (جیمز مک‌آیووی (James McAvoy) در نهایت با یکدیگر مواجه خواهند شد و الیجا پرایس (ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) معروف به مرد شیشه‌ای (Mr. Glass) هر دوی‌شان را بازی می‌دهد. این خلاصه داستان به این معناست که کاراکترهای نجات‌یافته از هر دو فیلم قبلی، نقش‌های برجسته‌ای را در فیلم جدید ایفا خواهند کرد. و این یعنی تیلور-جوی به عنوان تنها نجات‌یافته‌ی اقدامات بی‌رحمانه و شنیع جانور (The Beast) نقش کیسی کوکِ زخم‌خورده را ایفا خواهد کرد.

مطابق عکس‌هایی که خود شیامالان در فضای مجازی منتشر کرده، فیلمبرداری فیلم هم‌اکنون در فیلادلفیا در حال انجام است. تیلور-جوی که اخیرا برای اکران فیلم جدیدش به نام Thoroughbreds در جشنواره‌ی فیلم لندن حضور داشت، در مصاحبه‌ی مختصری با HeyUGuys احساسش را نسبت به فیلم «شیشه» ابراز کرده است.

فکر می‌کنم همه‌ی ما می‌دانیم که فیلم ویژه‌ای می‌سازیم. شیامالان فیلمنامه‌ی فوق‌العاده‌ای نوشته که باعث ارتقای هرروزه‌ی نقش‌آفرینیِ تک‌تک‌مان می‌شود. واقعا جذاب است.

این هنرپیشه همچنین درباره‌ی همکاریِ دوباره با بازیگران آشنا، بسیار هیجان‌زده و مشتاق است. او این فضا را اتمسفری خانوادگی می‌داند و آشکار است که کار در این پروژه تاکنون برایش تجربه‌ی لذت‌بخشی بوده است.

در حالی که بسیاری از فیلم‌های اخیر شیامالان انتقادات شدیدی را به همراه داشته‌اند، اوضاع برای «شکاف» به کلی متفاوت است. نقش‌آفرینی جیمز مک آیووی و آنیا تیلور-جوی به شدت مورد استقبال قرار گرفت و با هنرنمایی بروس ویلیس و ساموئل ال. جکسون در «نشکن» مقایسه شد. شیامالان همچنین سارا پالسون (Sarah Paulson) و بسیاری دیگر از بازیگران فیلم «نشکن» را به گروه هنرپیشگانِ فیلم جدیدش اضافه کرده است. با توجه به صحبت‌های تیلور-جوی و بسیاری فاکتورهای دیگر، به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد دوباره شاهد شیامالان در بهترین فرمش خواهیم بود و فیلم «شیشه» فیلمی در حد و اندازه‌ی آثار خوب کارگردانش خواهد بود.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.