احتمال حضور ریز احمد در سریال Hamlet

17 October 2017 - 10:53

به نقل از Deadline ریز احمد (Riz Ahmed) که سابقه بازی در فیلم Rogue One: A Star Wars Story و سریال The Night Of را دارد، در حال مذاکره‌ برای پیوستن به نمایش تلویزیونی هملت (Hamlet) که قرار است از شبکه Netflix پخش شود، است. احمد، کسی است که توانست با بازی در سریال The Night Of برنده جایزه شود و در حال حاظر نیز یکی از کاندیدای اصلی برای بازی در نقش اول فیلم هملت (اقتباسی از رمان ویلیام شکسپیر) است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این نمایش تلویزیونی قرار است که در شهر لندن و در زمان بحران سیاسی-اقتصادی این کشور رخ دهد و داستان فیلم مضامینی همچون چهره پرافتخار خانوادگی، وظایف اخلاقی و فساد خانواده سلطنتی را به تصویر خواهد کشید، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی جیم ویلسون (Jim Wilson) خواهد بود.

این نقش را قبلا لاورنس الیویر (Laurence Olivier) در سال ۱۹۴۸ (در فیلمی که خودش کارگردانی کرده بود) بازی کرده است. در سال ۱۹۶۹ این نقش را نیکول ویلیامسون (Nicol Williamson) بازی کرد که اولین ورژن رنگی این فیلم بود و کارگردان آن تونی ریچاردسون (Tony Richardson) بود. در سال ۱۹۹۰ این فیلم توسط فرانکو زفیرلی (Franco Zeffirelli) کارگردانی شد و در آن مل گیبسون (Mel Gibson) نقش اول را برعهده داشت، در ادامه گلن کلوز (Glenn Close) در نقش Gertrude، آلن بیتس (Alan Bates) در نقش Claudius و هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) در نقش Ophelia بازی می‌کردند. در سال ۱۹۹۶ کنت برانا (Kenneth Branagh) کارگردانی این اقتباس را برعهده داشت و تقریبا با تمام جزییاتی که در کتاب شکسپیر شرح داده شده بود، نمایشی چهار ساعته از این عنوان ساخت. در سال ۲۰۰۰ نیز میشل آلمریدا (Michael Almereyda) ورژنی از این فیلم را ساخت که در دوران مدرن و در منهتن رخ می‌داد.

احمد شهرت خود را مدیون بازی در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (بازی در نقش Bodhi Rook) و سریال Night Of for (بازی در نقش Nasir Khan) است. او با بازی در سریال Night Of for توانست برنده جایزه Emmy شود و همین جایزه باعث شد که او اولین آسیایی و اولین مسلمانی باشد که توانست نوع خاصی از جایزه را از آن خود کند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.