ریبوت Spawn داستان اصلی این شخصیت‌ را بازگو نخواهد کرد

18 October 2017 - 13:42

خالق ابر قهرمان فوق‌العاده‌ی Spawn (اسپان) جزئیات بیشتری را در مورد این ریبوت از آن اعلام کرد و گفت که نباید اشتباهاتی که در فیلم ۱۹۹۷ را انجام دادیم، مرتکب شویم. در مصاحبه‌ی اخیر، تاد مک فارلین (Todd McFarlane) به لحن و تنه‌ی اصلی فیلم‌ نامه‌اش اشاره کرد و خاطر نشان کرد که این ریبوت، یک داستان اصلی دیگر نخواهد بود. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

Spawn برای اولین بار توسط مک فارلین در ماه می سال ۱۹۹۲ ساخته و معرفی شد. او یک شخصیت خود مختار با منبع انرژی محدود بود. در فیلم سال ۱۹۹۷ مایکل جای وایت (Michael Jai White) نقش اصلی را بازی می‌کرد و یک داستان پایه به حساب می‌آید. این فیلم با بودجه‌ای ۴۰ میلیون دلاری درآمدی در حدود ۸۷ میلیون دلار کسب کرد و از نظر منتقدان ضعیف عمل کرد.

این تا زمانی بود که مک فارلین اخیرا اعلام کرد که قصد دارد تا نویسندگی و کارگردانی یک ریبوت از این شخصیت را بر عهده گیرد که با همکاری شرکت Blumhouse صورت می‌پذیرد. اگرچه جزئیات بیشتر کار همچنان مشخص نیست  و هیچ کدام از بازیگران هنوز معرفی نشده‌اند، اما او اطلاعاتی در مورد آنچه که از فیلم انتظار دارد را به ما داده است. در صحبت با Yahoo! Entetainment در کامیک-کان نیویورک امسال، هنگامی که از این هنرمند، نویسنده و کارگردان پرسیده شد که آیا این فیلم یک داستان اصلی دیگر است جواب داد:

من باز هم به Jaws برمی‌گردم. نه اینکه من یک کوسه در Spawn داشته باشم! اما آن کوسه بسیار بزرگ بود. و در هر زمانی در فیلم آن‌ها به من می‌گفتند که چرا این کوسه‌ی لعنتی اینقدر بزرگ است؟ نه! این برای من مهم بود؟ نه! تنها چیزی که مهم است این است که آن کوسه در نزدیکی انسان‌ها است. جان کارپنتر (John Carpenter) می‌گفت: این بیگانگان از کجا می‌آیند؟ من نمی‌دانم! من بدون یک داستان اصلی نیز مشکلی ندارم. فقط به من یک داستان قانع کننده بده. این داستان راهی برای من است تا بگویم Spawn نزدیک ۲۵ است که در حال پیشرفت است. این جایی است که او اکنون قرار دارد. من نمی‌توانم همان داستان را مجددا تکرار کنم.

این اولین باری نیست که مک فارلین یک فیلم بدون امتیاز را با Jaws مقایسه می‌کند. این مشخص می‌کند که Spawn بر روی داستان تمرکز دارد و با شخصیت اصلی در ارتباط است و این به محوریت کامل ابر قهرمان در فیلم ترجیح داده است. این موضوع همچنین با لحن تاریک و تند فیلم و بودجه‌ی نسبتا کم آن نیز سازگارتر است.

مدت زیادی است که هواداران منتظر شنیدن این حرف‌ها هستند چرا که یک فیلم اصلی دیگر برای آن‌‌ها ساخته می‌شود. برخی شخصیت‌ها نیاز به داشتن یک فیلم کامل برای نشان دادن داستانشان هستند. Doctor Strange (دکتر استرنج) مثال بارزی از آن است. اما Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) ثابت کرد که یک ریبوت همواره نیاز به بازگو کردن داستان اصلی ندارد. امیدواریم که این موضوع در مورد شخصیت اسپان نیز صادق باشد. Spawn در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ شروع به فیلم‌برداری کرده و انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹ اکران شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.