جیمز گان درباره‌ی فاز چهارم جهان سینمایی مارول می‌گوید

19 October 2017 - 17:56

جیمز گان (James Gunn) اعلام کرد که فاز چهارم جهان سینمایی مارول (MCU) قرار است تا تماما روایت‌های جدیدی داشته باشد. درحالی‌که همگان هنوز منتظر این هستند تا ببینند، در ادامه‌ی روند فاز سوم جهان سینمایی مارول و پس از به پایان رسیدن این فاز قرار است چه چیزهایی به این فرانچایز اضافه بشود؛ دیگران چند قدم از آنها جلوتر هستند و به این می‌اندیشند که در آینده قرار است چه اتفاقاتی برای این فیلم‌های ابرقهرمانی رخ بدهد. اکنون جیمز گان نیز اطلاعاتی را منتشر کرده است و کسانی که اکنون درحال حدس و گمان درباره‌ی فاز بعدی جهان سینمایی مارول هستند را، بیشتر کنجکاو کرده تا بدانند که آینده‌ی این فیلم‌های حماسی کتاب‌های کمیک چه خواهد شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

درحالی‌که ما در انتهای روایت طولانی فاز سوم جهان سینمایی مارول هستیم، خیلی‌ها دوست دارند تا بدانند در ادامه چه اتفاقاتی برای فیلم‌های این استودیو رخ خواهد داد. البته ما این را می‌دانیم که در طی فیلم‌های آینده‌ی Avengers (یعنی فیلم‌های Infinity War «جنگ ابدیت» و فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» که هنوز عنوان خاصی دریافت نکرده است)، قرار است تا برخی از شخصیت‌های اصلی مارول کشته شوند و شخصیت‌های دیگر این فیلم‌ها به برندهای این استودیو تبدیل خواهند شد. به‌هر حال آن چیزی که اکنون هنوز کاملا نامشخص است، این است که جهان سینمایی مارول قرار است چه خط داستانی را در فاز بعدی‌اش به پیش بگیرد.

استودیوی مارول هنوز درباره‌ی تغییرات آینده سکوت کرده است و اطلاعاتی منتشر نکرده است، ولی جیمز گان اطلاعاتی را درباره‌ی چیزهایی منتشر کرده است که طرفداران باید انتظار آن‌ها را داشته باشند. در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، یکی از طرفداران در زیر آخرین پست رئیس استودیوی مارول، یعنی کوین فایگی (Kevin Feige)، درباره‌ی آینده‌ی این استودیو سوال پرسید و پس از آن، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان»، یعنی جیمز گان برای او توضیح داد که فاز چهارم جهان سینمایی مارول قرار است تا یک مسیر جدید در روایات را دنبال کند و فرانچایزهای این فاز قرار است تا با فیلم جدید نگهبانان کهکشان آغاز شود. جیمز گان در این شبکه‌ی مجازی، در جواب این سوال که “آیا این درست است که جهان سینمایی مارول قرار است تا پس از فاز سوم به پایان برسد؟” گفت که:

نه، فقط به سخنان فایگی توجه کنید و به دیگر شایعات و تحلیلات توجه نکنید. این اتفاق فقط پایان یک داستان طولانی و شروع یک داستان دیگر است. و یکی از فیلم‌هایی که قرار است تا این داستان جدید را آغاز کند، قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان خواهد بود.

این اولین باری نیست که جیمز گان درباره‌ی نقش اساسی فیلم نگهبانان کهکشان در روند آینده‌ی جهان سینمایی مارول صحبت می‌کند. در ماه آگوست نیز، جیمز گان اعلام کرد که سومین قسمت فیلم نگهبانان کهکشان، قرار است تا داستان‌های جدیدی را آغاز کند و خط داستانی فیلم‌های استودیوی مارول را تا ۱۰ تا ۲۰ سال آینده‌ تنظیم کند. با توجه به حرفای قبلی جیمز گان و همچنین بیانات اخیرش، به نظر می‌رسد که فیلم‌های کتاب‌های مصور، بیشتر قرار است تا به ماجراجویی خارج از زمین بپردازد و ماجراجویی در کره‌ی زمین قرار است تا کمی متوقف شود. با توجه به بقیه‌ی فیلم‌های مربوط به فاز سوم جهان سینمایی مارول که هنوز منتشر نشده‌اند و در صف انتشار هستند، این فرضیه منطقی به‌نظر می‌رسد.

با فاز چهارم جهان سینمایی مارول، این استودیو می‌تواند انتخاب کند تا وارد خط داستانی فیلم Annihilation «نابودی» شود و این ممکن است که یک راه عالی برای ترکیب کردن قسمت‌های مختلف داستان‌ها باشد تا بتوان با آن یک سری فیلم دیگر مانند فیلم‌های Infinity War و Avengers 4 ساخت. مطمئنا این روند نتیجه‌ی خوبی نخواهد داد، ولی امکان‌پذیر است.

البته که تمام این حرف‌ها صرفا چیزی به جز گمانه‌زنی نیستند و بهتر است که بگوییم هنوز هیچ راه مشخصی برای ورود به فاز چهارم جهان سینمایی مارول وجود ندارد، مگر اینکه منتظر بمانیم و شاهد اتفاقاتی باشیم که قرار است تا در فیلم Avengers 4 رخ دهد. با توجه به فیلم‌های استودیو مارول که قرار است تا منتشر شود، پس این استودیو می‌تواند کاری کند تا ما قبل از اینکه نگران پایان یافتن فاز سوم جهان سینمایی مارول بشویم، منتظر فیلم‌هایی باشیم که این استودیو برنامه دارد تا در طی چند سال آینده آن‌ها را منتشر کند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.