همکاری کارگردان Gravity و کیسی افلک در ساخت سریالی ترسناک

19 October 2017 - 20:20

کارگردان فیلم Gravity «جاذبه» و یکی از فیلم‌های مجموعه‌ی هری پاتر و بازیگر نقش اول فیلم Manchester By The Sea «منچستر ساحلی» و A Ghost Story «داستان یک روح» به یکدیگر می‌پیوندند و قصد دارند تا بینندگان تلویزیون را بترسانند. آلفونسو کوارون (Alfonso Cuaron) و کیسی افلک (Casey Affleck) مشغول کار بر روی سریالِ درامی در ژانر وحشت هستند و ظاهرا تعداد زیادی از شبکه‌ها از این خبر هیجان‌زده‌اند و توجه زیادی به آن نشان می‌دهند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

کوارون کارگردان و نویسنده‌ی مکزیکیِ قابل احترامِ فیلم‌های تحسین‌شده‌ی بسیاری خصوصا فیلم «جاذبه» است که اسکار بهترین کارگردانی را برایش به ارمغان آورد. او همچنین فیلم Harry Potter and the Prisoner of Azkaban «هری پاتر و زندانی آزکابان» (یکی از بهترین فیلم‌های این مجموعه) و تریلر علمی‌تخیلی و آخرالزمانیِ به شدت تحسین‌شده‌یِ Children of Men «فرزندان بشر» را کارگردانی کرده است. افلک اخیرا برای نقش‌آفرینی‌اش در فیلم «منچستر ساحلی» اسکار نقش اول را به دست آورد و برای هنرنمایی‌اش در فیلم ماورا‌الطبیعه‌ی «داستان یک روح» مورد تحسین قرار گرفت.

به گزارش Deadline این دو سینماگر مشغول همکاری با یکدیگر هستند تا سریال درام جدیدی خلق کنند. این پروژه از هم‌اکنون توجه زیادی را از سوی شبکه‌های مختلف به خود جذب کرده است. هنوز نامی برای این پروژه انتخاب نشده اما بنا بر گزارشات سریالی ترسناک است که ریشه‌های شکل‌گیری یک فرقه را دنبال می‌کند. تاکنون جزئیات بیشتری از این سریال منتشر نشده است. کمپانی تولیدکننده‌ی سریال Mr. Robot «آقای ربات» ساخت آن را بر عهده دارد و انتظار می‌رود که از طریق شبکه‌ای کابلی عرضه شود. ظاهرا در مواجهه با سوال درباره‌ی مالکیت سریال، کمپانی از پاسخ و دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرده است. اما با وجود این پنهان‌کاری‌ها گفته می‌شود که کوارون کارگردان، نویسنده و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه است و افلک نیز ضمن بازی، تهیه‌کنندگی اجرایی را نیز بر عهده دارد. اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود این سریال اولین حضور افلک در تلویزیون خواهد بود.

 

این اولین باری نیست که کوارون در یک پروژه تلویزیونی دخیل است. او در سال ۲۰۱۴ سریال Believe متعلق به شبکه‌ی NBC را به طور مشترک خلق کرد. این سریال که پخش آن زیاد طول نکشید درباره‌ی دختر جوانی با توانایی‌های ماوراالطبیعه است. ساخت این سریال به سرعت لغو شد اما شکی نیست که کوارون از آن زمان کارآزموده‌تر شده است. فیلم بعدی کوارون Roma نام دارد که یک سال از زندگی یک خانواده‌ی طبقه‌ی متوسط را در مکزیکو سیتی در اوایل دهه‌ی هفتاد میلادی به تصویر می‌کشد و فیلم بعدی افلک The Old Man and the Gun «پیرمرد و اسلحه» است که افلک در آن نقش مقابل رابرت ردفورد (Robert Redford) را ایفا می‌کند. اما ظاهرا سروصدای پیرامون این سریال جدید آن‌قدر زیاد هست که هر دوی آن‌ها را متعهد به خود نگه دارد.

دانستن این‌که این سریال ترسناک با چنین فیلمساز و بازیگر تراز اولی چگونه پیش می‌رود و داستان آن دقیقا چیست، جذاب خواهد بود. با توجه به شرایط سیاسی ملتهب در گوشه و کنار دنیا، تمرکز بر روی یک فرقه از هر نوعی می‌تواند حرکتی زیرکانه و در عین حال غیرعاقلانه قلمداد شود. اما این مسئله سازندگان سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی»  را از ساخت آن باز نداشته است.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.