نظر مدیرعامل شبکه HBO در خصوص نسخه‌های پیش‌درآمد سری Game of Thrones

19 October 2017 - 23:00

سریال Game of Thrones، یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین سریال شبکه HBO در چند سال اخیر محسوب می‌شود که مدتی‌ست، تولید فصل هشتم و پایانی آن آغاز شده است و احتمالاً تا سال ۲۰۱۹ میلادی به روی آنتن رود؛ با این حال، این مهم بدین معنا نیست که قرار است برای آخرین بار شاهد سرزمین وستروس باشیم چراکه شبکه نامبرده برای ساخت و تولید چند نسخه فرعی و پیش‌درآمد از این جهان عظیم برنامه‌ریزی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در حال حاضر بر روی فیلمنامه پنج نسخه فرعی از سریال Game of Thrones کار می‌شود و شبکه HBO پیشتر بیان کرده بود که قرار نیست هر پنج فیلمنامه به تولید برسند؛ این در حالی‌ست که به تازگی نگارش یکی از این فیلمنامه‌ها به پایان رسیده است. بر اساس گزارش وب‌سایت «ورایتی»، مدیرعامل شبکه HBO ریچارد پلپر (Richard Plepler) اخیراً در خصوص نخستین فیلمنامه به اتمام رسیده از این سری‌های فرعی صحبت کرده و به تمجید از آن پرداخته است. وی در این باره اظهار داشت:

تیم خارق‌العاده‌ای از نویسندگان و افراد بااستعداد شکل گرفته که عمدتاً با جهان سری Game of Thrones آشنایی کامل دارند و کاملاً از پیچیدگی‌های آن مطلع هستند. من فکر می‌کنم که با این مجموعه غنی از نویسندگان کاربلد و دارایی‌های فعلی خود، حرکتی رو به جلو در آینده داشته باشیم. من یک سری از این فیلمنامه‌ها را خوانده‌ام که مرا هیجان‌زده کرده است.

سریال Game of Thrones و نسخه‌های فرعی آن برای شبکه HBO و آینده آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و طبیعی‌ست که کیفیت آن‌ها منجر به ابراز خوشحالی مدیران این شبکه موفق گردد.

متاسفانه تا به حال هیچ جزئیاتی از این سریال‌های فرعی در دست نیست. پیش‌بینی می‌شود که فصل هشتم سریال Game of Thrones به واسطه مراحل تولید سخت و طولانی خود از سال ۲۰۱۹ میلادی به روی آنتن رود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.