برادران روسو احتمالا پس از Avengers 4 با MCU خداحافظی می‌کنند

20 October 2017 - 10:28

آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo) ممکن است پس از Avengers 4 (انتقام جویان ۴) کارشان با دنیای سینماتیک مارول به پایان برسد. برادران روسو برای کارگردانی و تهیه کنندگی قسمت‌هایی از نمایش‌های کمدی، مشهور بودند تا این‌که کارشان به ساختن فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) در سال ۲۰۱۴ رسید و یک فیلم تماشاگر پسند که مورد تحسین منتقدان نیز واقع شد را به مخاطبان ارائه دادند. آن‌ها دو سال بعد به پرده‌ی نقره ای سینما با فیلم Capitan America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) بازگشتند اما در آن زمان سرپرستی دو فیلم آینده‌ی انتقام جویان را برای استودیو مارول قبول نکرده بودند. در ادامه مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

برادران روسو برای کارگردانی Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) و فیلم در حال حاضر انتقام جویان یعنی Avengers 4 (انتقام جویان ۴) که در ابتدا به عنوان نیمه‌ی دوم داستان بود، در سال ۲۰۱۵ به توافق رسیدند اما آن‌ها متوجه حجم تلاش و زمانی که باید برای این پروژه صرف می‌کردند نبودند. اکنون دو سال گذشته است و یک فیلم انتقام جویان به پایان رسیده است و برادران روسو  عمیقا مشغول فیلم‌برداری آخرین فیلم از این عصر دنیای سینماتیک مارول که شامل ده سال و ۲۲ فیلم می‌شود هستند و به نظر می‌رسد که برای خلق حماسه ای دیگر برنامه‌ای ندارند.

جاش برولین (Josh Brolin) که نقش تانوس (Thanos) ابر قهرمان شرور را در هردو فیلم انتقام جویان نبرد ابدیت و انتقام جویان ۴ بازی می کند، به شدت درگیر آخرین فیلمش یعنی  Only The Brave است اما او مرتبا در مورد این نقش  کامیک بوکی‌اش مورد پرسش قرار می‌گیرد. در یک مصاحبه با Collider  این بازیگر گفت به نظر می‌رسد برادران روسو  قصد جدا شدن از فرانچایز را پس از انتقام جویان ۴ دارند. وی گفت:

همچنین من فکر می‌کنم آنها در موقعیتی قرار دارند که هرگز فیلمی شبیه این را تکرار نخواهند کرد. این یک معامله‌ای است که یک بار اتفاق می‌افتد. گردهم آوری این همه بازیگر بسیار موفق در کنار هم، کار بسیار سختی است اما ارزش آن را دارد. ما اکنون مشغول ساخت این فیلم هستیم و پس از آن به مسیر دیگری می رویم. اما من فکر می‌کنم این یک پروژه‌ی بسیار بسیار بلندپروازانه است و پرداختن به آن کار بزرگی ست.

اگرچه آن‌ها (برادران روسو) در طی سالیان فیلم‌های زیادی با بازیگران شناخته شده ای را ساخته اند، اما حقیقت این است که هیچ‌کدام  در حد و اندازه‌های “انتقام جویان: نبرد ابدیت” و “انتقام جویان ۴” نبوده است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد داستان این فیلم‌ها  نزدیک به ۱۰ سال زمان برده است و  با اولین فیلم Iron Man (مرد آهنی) در سال ۲۰۰۸ آغاز شده است که قوی‌ترین قهرمانان زمین و کهکشان‌ را با تانوس، تایتان دیوانه به نبرد می‌کشاند.

Avengers: Infinity War تولید خود را در اوایل سال جاری به پایان رساند و برادران روسو اکنون در حال تولید Avengers 4 هستند. با در نظر گرفتن این‌که چه تعداد از شخصیت ها درگیر هر دو فیلم هستند، برای برادران روسو قابل قبول است که از ساختن فیلم های کامیک بوکی، مقداری دست کشیده و کمی به تعطیلات روند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.