جیسون ایزاکس نمی‌خواست که نقش لوسیوس مالفوی را بازی کند

20 October 2017 - 13:22

دنیای Harry Potter که ما می‌شناسیم و دوستش داریم برای مرگ‌خواران می‌توانست بسیار متفاوت باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جیسون ایزاکس (Jason Isaacs) به Digital Spy گفت: «من برای نقش لوسیوس تست ندادم، من برای نقش گیلدروی لاکهارت تست دادم، من بسیار ناراحت شدم وقتی که از من خواستند که برای یک نقش دیگر تست بدم. من قرار بود نقش کاپیتان هوک [در Peter Pan «پیتر پن» سال ۲۰۰۳] را بازی کنم و نمی‌خواستم نقش دو شخصیت منفی کودکان را بازی کنم. من رفتم آزمون دادم و به خانه برگشتم.»

من به نماینده خودم گفتم: «وقتی آن‌ها زنگ زدند بگو نه، خیلی ممنونم، من قرار است نقش کاپیتان هوک را بازی کنم» او گفت: «فقط آخر هفته درباره‌اش فکر کن» من گفتم: «نه نمی‌خواهم درموردش فکر کنم – سرگرم کننده، دوست داشتنی و جالب است اما من نقش دو شخصیت منفی کودکان را بازی نمی‌کنم.»

خوشبختانه خانواده ایزاکس کمک کردند که نظرش را عوض کند.

در طول آخر هفته هر کس که می‌شناختم به من زنگ زد – خواهرزاده‌هام، برادرزاده‌هام، فرزندخوانده‌هام و بعداً والدینشان زنگ زدند»، او بیاد می‌آورد «همه‌ی آن‌ها سعی کردند که مرا متقاعد کنند تا کار را قبول کنم – نه این که به من اهمیتی می‌دادند بلکه می‌خواستند به صحنه‌ی فیلم‌برداری سر بزنند! پس من هم کار را قبول کردم و خدا را شکر که قبول کردم!

حال ایزاکس نقش بسیار متفاوتی را بازی می‌کند – او یک فرمانده نظامی شوروی به نام جورجی زوکوو در The Death of Stalin «مرگ استالین» ساخت آرماندو الانوچی (Armando Iannucci) خواهد بود. این فیلم، یک طنز تاریخی است که بر اساس یک رمان تصویری فرانسوی ساخته می‌شود. ایزاک شخصیتش را یک «آلت آویزان» تعریف می‌کند.

من فیلمنامه را باز کردم، خواندم و آن خیلی خنده‌دار بود. او کسی است که ۷۰۰ تا مدال پوشیدن را اختراع کرد – او می‌خواست که همه بدانند که چه کارهایی کرده است.

وقتی به طراحی لباس رفتم از آن‌ها خواستم که برایم یک سینه بزرگ بسازند. من می‌خواستم سینه بزرگ و چهارشانه داشته باشم. آن‌ها شروع کردند به اضافه کردن لایه تا اینکه دست‌هایم بیش از حد کوچک به نظر رسید پس آن را هم بزرگتر کردند. من به آینه نگاه کردم و به خودم گفتم، «حالا درکش می‌کنم.»

درحالی که بازی او در نقش زوکوو نشان می‌دهد که او چقدر ماهر است، همانگونه که فن فیکشن‌های آنلاین نشان می‌دهند بسیاری هنوز شیفته‌ی نقش لوسیوس مالفوی او هستند.

او در این باره گفت: «من به چیزهای کمتر عاشقانه برخورده‌ام اما بعضی وقت‌ها به خودم اجازه دادم که چشمم به چیز‌های کاملا ناپسند بیافتد و بعد از آن چشمم را با ضدعفونی کننده شستم!»

موفقیت Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» باعث شده است که احتمال ساخت اسپین آف‌های دیگر بیشتر شود. چیزی که ایزاک منتظر آن است.

به نظرم [جی کی رولینگ (JK Rowling)] به اندازه‌ای قصه‌گوی خوبی است که به داستان‌هایش با یک شروع، وسط و پایان به همراه یک داستان فرعی پایان دهد. اگر جو به من زنگ بزند و بگوید: «می‌خواهم که یک فیلم اسپین آف از لوسیوس مالفوی بسازم»، قبل از اینکه او به وسط جمله‌اش برسد من بله گفته‌ام و از خانه خارج شده‌ام! ولی من زیاد منتظر آن تماس نیستم.»

The Death of Stalin «مرگ استالین» در ۲۰ اکتبر به سینماها می‌آید.

 

منبع: Digital Spy

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.