A24 و DirecTV، حقوق درام Woman Walks Ahead را بدست آورد

21 October 2017 - 18:00

دو شرکت A24 و DirecTV حق پخش درام Woman Walks Ahead «زنان پیشروی می‌کنند» با هنرنمای جسیکا چستین (Jessica Chastain) را در ایالات متحده آمریکا بدست آوردند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

«زنان پیشروی می‌کنند» که توسط سوزانا وایت (Susanna White) کارگردانی شده، درباره کاترین ولدون (Catherine Weldon)، زن نقاشی‌ست که در سال ۱۸۹۰ میلادی در بروکلین زندگی می‌کند. این هنرمند به داکوتا سفر می‌کند تا با نقاشی تصویری «بول نشسته» و در این میان، درگیر مبارزات مردم لاکوتا برای بازپس‌گیری سرزمین‌شان می‌شود. استیون نایت (Steven Knight) نگارش فیلمنامه این پروژه را بر عهده داشته است.

سم راکول (Sam Rockwell) و مایکل گریس (Michael Greyeyes) نیز از جمله بازیگران فیلم «زنان پیشروی می‌کنند» هستند که توسط مارشال هرسکوویچ (Marshall Herskovitz)، ادوارد زوئیک (Edward Zwick)، آندرا کالدروود (Andrea Calderwood)، اریکا اولد (Erika Olde) و ریچارد سولومن (Richard Solomon) تهیه و تولید شده است. روری آیتکن (Rory Aitken) و لیزا وولوفسکی (Lisa Wolofsky) تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

فیلم «زنان پیشروی می‌کنند» برای نخستین بار در تاریخ یکشنبه ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی) در رویداد Gala Presentation به نمایش در آمد. دو شرکت A24 و DirecTV، تصمیم دارند تا فیلم «زنان پیشروی می‌کنند» را از سال ۲۰۱۸ میلادی به صورت گسترده روانه پرده‌های سینماهای جهان کنند.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.