فیلم‌برداری Terminator 6 از مارچ ۲۰۱۸ آغاز می‌گردد

21 October 2017 - 20:00

گزارش شده است که جیمز کامرون (James Cameron) تهیه کننده‌ی Terminator 6 (نابودگر ۶) فیلم‌برداری را در ماه مارچ سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد. فرانچایز Terminator از زمانی که کامرون آن را پس از فیلم T2: Judjment Day (روز قضاوت) که نزدیک به ۵۲۰ میلیون دلار (۲۱۵ میلیون داخلی و ۳۱۵ میلیون خارج از کشور) کسب درآمد داشت، رها کرد، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه نمود. در حالی که Terminator 3 (نابودگر ۳) نزدیک به ۴۳۳٫۳ میلیون دلار درآمد جهانی داشت، این فرانچایز با فیلم سال ۲۰۰۹ به نام Terminator Salvation که ۳۷۱ میلیون دلار کسب کرد، یک سقوط را چشید و باکس آفیس داخلی برای فیلم Terminator: Genisys در سال ۲۰۱۵ به مبلغ ۸۹٫۷ دلار رسید. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به تقاضاها برای ساخت دنباله‌های بیشتری از Terminator و پس از این‌که باکس آفیس خارجی Genisys از ۳۵۰ میلیون دلار گذشت، کامرون پتانسیل‌های موجود برای حضور دوباره در فرانچایز را سنجید  و در اوایل امسال اعلام کرد که او در حال ساخت یک فیلم جدید از Terminator با کارگردان فیلم Deadpool تیم میلر (Tim Miller) است. جدای از این، کامرون تنها، حضور دوست قدیمی‌اش آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) را برای بازگشت به نقش اصلی در فیلم تایید نکرد، بلکه او اذعان کرد لیندا همیلتون (Linda Hamilton) نیز برای بازگشت به نقش سارا کانر (Sarah Connor) در دنباله دیده خواهد شد.

با تمام مقدماتی که از فیلم پیش رفته است، تاریخ فیلم برداری فیلم بعدی Terminator (که اکنون بعنوان Terminator 6 شناخته می‌شود) مشخص شده است. بر اساس اطلاعات ساخت فیلم از سایت My Entertainment World، فیلم Terminator 6 قرار است تا در اواخر ماه مارچ در جاهایی مثل بوداپست، مجارستان و اسپانیا فیلم برداری گردد و جزئیات بیشتری از تولید مشخص نشده است به جز اینکه سونجا کلاوس (Sonja Klaus) طراحی تولید فیلم را بر عهده خواهد داشت.

با توجه به حضور کامرون و استعداد منحصر بفردی که میلر در Deadpool به خرج داده است، Terminator 6 به نظر می‌رسد که یک فیلم بسیار عالی خواهد شد. با بازگشت آرنولد شوارتزنگر ( او قول داده بود که ” من بازخواهم گشت”. جدای از همه چی او نابودگر است!) و حضور همیلتون در فرانچایز، مقداری چاشنی هیجان و آدرنالین که بشدت مورد نیاز بود، اضافه خواهد شد.

هواداران در تابستان ۲۰۱۹ و هنگامی که فیلم اکران شود، خواهند فهمید که آیا Terminator 6 ارزش این هیجان و انتظار را داشت یا خیر. موفقیت این فیلم، دو فیلم دیگر را نیز در پی خواهد داشت. چرا که کامرون اظهار کرده است در حال توسعه‌ی یک سه گانه‌ی جدید از Terminator است. همانطور که او برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای ۴ دنباله از Avatar (آواتار) دارد، نشان می‌دهد که وقتی کامرون بازمی‌گردد، بازگشتی با شکوه خواهد داشت.

شما همراهان همیشگی سینما گیمفا در مورد فیلم جدید Terminator چه فکر می‌کنید؟ می‌توانید نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.