فیلم Justice League، کوتاه‌ترین فیلم جهان سینمائی DCEU خواهد بود

24 October 2017 - 09:00

مدت زمان فیلم Justice League «لیگ عدالت» برابر ۱۲۱ دقیقه خواهد بود. پس از فرآیندِ تولیدی طولانی‌ و دراز مدت، نهایتاً فیلم مورد انتظار «لیگ عدالت» از روز جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینما خواهد آمد و به همین دلیل، بیشتر جنبه‌های این فیلم تحت بررسی دقیق رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گرچه زک اسنایدر (Zack Snyder) در اواخر تولید فیلم «لیگ عدالت» از کارگردانی آن انصراف داد، اما تیم تولید این پروژه از سوی او انتخاب شده است و در حقیقت وی خالق اصلی این فیلم شناخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین موضوعات این فیلم نزد علاقه‌مندان، مدت زمان آن محسوب می‌شود. به گفته منابع آگاه و همچنین برخی سینماهایی که این فیلم قرار است در آن‌ها به نمایش در بیاید، مدت زمان این فیلم برابر با ۱۲۱ دقیقه خواهد بود که «لیگ عدالت» را تبدیل به کوتاه‌ترین فیلم جهان سینمائی گسترده دی‌سی کرده است.

اسنایدر و همکارانش قول داده‌اند که «لیگ عدالت» فیلم بسیار بهتری نسبت به فیلم ضعیف Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» باشد و به نظر می‌رسد که مدت زمان کم آن نیز در راستای رسیدن به همین هدف است. در حقیقت، این مدت زمان با توجه به ماهیت این پروژه و معرفی شخصیت‌هایش در فیلم‌های قبلی جهان سینمائی گسترده دی‌سی، نکته‌ای منفی مسحوب نمی‌شود.

فارغ از مدت زمان فیلم «لیگ عدالت»، واکنش‌های اولیه به آن عمدتاً مثبت بوده است و باید دید که آیا این فیلم می‌تواند خاطره تلخ «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» را از خاطر علاقه‌مندان پاک سازد یا خیر. همانطور که پیشتر اشاره شد، فیلم «لیگ عدالت» برای اکران گسترده از تاریخ جمعه ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.