هادی حجازی‌فر و فرید سجادی حسینی در «شاه کُش»

23 October 2017 - 15:58

«شاه کُش» تازه‌ترین اثر سینمایی وحید امیرخانی که مدتی است در سکوت خبری مراحل پیش تولید را سپری می‌کند، به‌زودی وارد مرحله فیلمبرداری می‌شود. امیرخانی که پیش از این با فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به موفقیت در گیشه رسید، اکنون با فیلمنامه‌ای جدید و متفاوت به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر می‌آید.

پیش از این از مهناز افشار به عنوان بازیگر نقش اول زن «شاه‌کُش» نام برده می‌شد و به تازگی هادی حجازی‌فر و فرید سجادی حسینی به جمع بازیگران اصلی این فیلم سینمایی پیوسته اند.

«شاه کُش» یک درام معمایی- اجتماعی متفاوت است که نویسندگی آن را وحید امیرخانی برعهده داشته است. داستان فیلم در فضایی زمستانی می‌گذرد و به زودی با فراهم شدن شرایط آب و هوایی، تولید آن در ارتفاعات کوهستانی آغاز خواهد شد.

عباس نادران تهیه کنندگی «شاه کُش» را برعهده دارد. همچنین در کنار علی قاضی و ایمان امیدواری به عنوان مدیر فیلمبرداری و طراح گریم، از محسن نصراللهی به عنوان طراح صحنه، وحید مقدسی مدیر صدابرداری و محمد یمینی، به عنوان مدیر تولید این فیلم نام برده می‌شود.

پیش از این بازی فرید سجادی حسینی و هادی حجاری فر در فیلم‌های «فروشنده»، «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» مورد توجه قرار گرفته بود و سجادی حسینی برای بازی در فیلم اصغر فرهادی تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشن سینمای ایران دریافت کرد و تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد هم در جشن انجمن منتقدان به هادی حجازی فر برای فیلم «ماجرای نیمروز» اهدا شد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.