پوستری از فیلم The Predator منتشر شد

27 October 2017 - 11:26

پوستری که به تازگی توسط استودیو فاکس قرن بیستم از فیلم The Predator انتشار شده پوستری متحرک است که ورژن ساده آن همین ماه در شهر لندن به نمایش گذاشته شده بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بوید هولبروک (Boyd Holbrook)، الیویا مون (Olivia Munn)، کیگان میچل کی (Keegan-Michael Key)، توماس جین (Thomas Jane)، جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay)، آلفی آلن (Alfie Allen)، استرلینک کی.براون (Sterling K. Brown)، یونه استراهوسکی (Yvonne Strahovski) و ادوارد جیمز الموس (Edward James Olmos) بازیگرانی هستند که در این فیلم حظور خواهند داشت.

کارگردان فیلم، شان بلک (Shane Black) که به همراه فرد دکر (Fred Dekker) فیلم‌نامه این فیلم را نوشته‌ است، قبلا اعلام کرده است که این فیلم ادامه‌ی دو فیلم اول است و ریبوتی کامل از مجموعه سریالی آن نیست. او گفت که در فیلم‌نامه یک مرجعی وجود دارد که نشان می‌دهد چرا فیلم عنوانی تک کلمه دارد و فیلم دارای درجه سنی R (بزرگسال) است.

فیلم اصلیThe Predator توسط جان مک‌تیرنان (John McTiernan) کارگردانی شده بود و در آن آرنولد شوارزنگر (Arnold Schwarzenegger) به عنوان رهبر نیرو‌های ویژه آمریکایی که توسط موجوداتی بیگانه مورد تهاجم قرار می‌گیرند، بود. قسمت دوم این فیلم در سال ۱۹۹۰ ساخته شد، قبل از اینکه استودیو فاکس شروع به ساختن فرانچایز‌هایی در این سبک کند و دو دنباله با نام‌های Alien vs. Predator و AvP: Requiem را بسازد، در سال ۲۰۱۰ نمرود آنتال (Nimrod Antal) بازساختی را ار این مجموعه ساخت.

فیلم The Predator در تاریخ ۳ آگوست سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.