پوستر چینی Justice League سوپرمن را نشان می‌دهد

25 October 2017 - 12:17

مجموعه‌ی جدیدی از پوسترها برای انتشار چینی Justice League «لیگ عدالت» منتشر شدند و پوسترها سوپرمن را به همراه طراحی درخشان به نمایش می‌گذارد. حتی قبل از اینکه صحنه‌ی آخر Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» زنده شدن سوپرمن را نشان بدهد، اندکی از طرفداران و سینما دوستان باور داشتند که این تایتان دی‌سی واقعا مرده است. متاسفانه، لحظه‌ی مرگ او به بزرگی اتفاقی که در کامیک بوک‌ها اتفاق افتاد نبود. همچنین زنده ماندن این ابرقهرمان در Justice League «لیگ عدالت» قطعی نیست. با اینجال برادران وارنر و دی‌سی در نشان دادن سوپرمن برای فیلم از خود محدودیت نشان دادن داده‌اند. در ادامه با سینماگیمفا  همراه باشید.

درحالی که سوپرمن در هیچ یک از تریلرها و تبلیغات فیلم – به جز یک سکانس درمورد رویا که شامل کلارک کنت می‌شد- حضور نداشته است اما در همه جای تبلیغات فرعی دیده می‌شود. ما او را در تقویم Justice League «لیگ عدالت» دیدیم، اسباب بازی‌هایی او را با لباس سیاه نشان می‌دهند و همچنین ما شاهد یک حضور افتخاری از سوپرمن در آخرین تریلر فیلم بوده‌ایم. حال مرد فولادی پوستر خود را در کنار دیگر اعضای تیم بدست آورده است.

کمپانی برادران وانر مجموعه‌ای از عکس‌ها را برای تبلیغ انتشار چینی Justice League «لیگ عدالت» منتشر کرده است. هالیوود راه زیادی برای بازاریابی مستقیم در چین طی کرده است، پس این تعجب‌برانگیز نیست که این کشور این مجموعه از عکس‌ها را دریافت می‌کند. چیز عجیب این است که سوپرمن نیز در کنار دیگر اعضای تیم دیده می‌شود.

تلفیق مینیمالیسم مورد علاقه در فن آرت‌ها و ضربه‌های قلمو باعث شده است که ابرقهرمانان با رنگ‌های جذاب زنده شوند. تنها استثنا در این مجموعه پوستر بتمن است که اشاره‌ای به کاور The Dark Knight Returns «برگشت شوالیه‌ی تاریک» فرنک میلر (Frank Miller) دارد. اما در کنار طناب واندر وومن، رعد و برق فلش، جریان انرژی سایبورگ و موج‌ها آکووامن ما سوپرمن را می‌بینیم که در رنگ‌های آبی و قرمز ایستاده است.

نبود سوپرمن در بازاریابی بیشتر به این خاطر بوده است که Justice League «لیگ عدالت» با نبود این شخصیت در دنیا سروکار دارد. هرچه باشد. مرگ او است که دیدگاه بتمن را عوض می‌کند و باعث می‌شود تا به همراه واندر وومن لیگ عدالت را تشکیل دهند. با این حال، برادران وارنر و دی‌سی سعی نکرده‌اند که این واقعیت را مخفی کنند که سوپرمن به نقشش در فیلم خواهد برگشت و این پوستر واضح‌ترین اشاره به آن است.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.