تصاویر جدید Avengers 4 لباس جدید هاوکی را نشان می‌دهد

25 October 2017 - 16:01

توجه: این خبر ممکن است برای فیلم  Avengers 4 (انتقام جویان ۴) دارای مقداری اسپویل باشد.

عکس‌های جدید از فیلم بدون عنوان Avengers (انتقام جویان)، تبدیل شدن هاوکی (Hawkeye) به رونین (Ronin) را نشان می‌دهد. جرمی رنر (Jeremy Renner) یکی از شخصیت‌های مهم دنیای سینماتیک مارول از همان فاز اول به حساب می‌آید اما همچنان به اندازه‌ی دیگر اعضای گروه انتقام جویان بر روی پرده‌ی سینما نبوده است. مرد آهنی (Iron Man)، کاپیتان آمریکا (Captain America) و ثور (Thor) سه گانه‌ای برای خود دارند و همچنین بیوه‌ی سیاه (Black Widow) و هالک (Hulk) نقش دوم را در فیلم‌های Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) و Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) دارند. هاوکی اما منتظر است تا در کانون توجه قرار گیرد. در ادامه‌ی مطلب با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

حضور او در Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران) آنچنان پر رنگ نبود و تبدیل به یک مربی برای اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) شده بود. اما طبق شایعات نقش او در دو فیلم آینده‌ی انتقام جویان برجسته‌تر خواهد بود.

وبسایت چینی Weibo چندین عکس از Avengers 4 را منتشر کرده است که در آن هاوکی را با یک کت بلند چرمی که لباس رونین با پوششی از طلا را مخفی کرده است، نشان می‌دهد و به معنی آن است که بارتون (Barton) شخصیت خودش را به Ronin تغییر داده است. در زیر شما می‌توانید عکس‌ها را مشاهده کنید.

مایه‌ی تاسف است که این تصاویر دید کاملی از لباس Ronin ارائه نمی‌دهد، (لباس اصلی رونین را در زیر می‌توانید مشاهده کنید) اما تریلر فیلم در نهایت نشان خواهد داد که داستان بارتون چه خواهد شد. شایعه‌ها برای هاوکی ابتدا به چندین ماه پیش با گزارش‌هایی که به وقایع غم انگیز Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) اشاره داشت، برمی‌گردد. گمانه‌زنی های قبلی به یک داستان بالقوه‌ی مرگ آفرین برای خانواده‌ی بارتون اشاره داشت؛ فقدان خانواده قطعا او را در مسیر تاریکی قرار می‌دهد.

این آخرین مثال از این است که Avengers 4 چگونه خواهد توانست قهرمانان دوست داشتنی خود را دچار تغییر و تحول کند. ما می‌دانیم که بیوه‌ی سیاه همچنان ظاهر جدید خود را در فیلم حفظ خواهد کرد اما رهاورد فیلم چهارم برای دیگر شخصیت‌ها نامعلوم است. چیزی که به وجود آمده است، تهدید تانوس (Thanos) و پیامدهای ورود اوست. همچنان موارد ناشناخته‌ی بسیار زیادی در مورد فیلم چهارم انتقام جویان وجود دارد که حتی مقدار زیادی از آن‌ها حتی پس از اکران Infinity War نیز بصورت راز، باقی خواهند ماند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.