«خفه‌گی» پرفروش‌ترین فیلم هفته شد

25 October 2017 - 16:45

با به روز شدن جدول فروش هفتگی سایت سینما تیکت، «خفه‌گی» فریدون جیرانی توانست در هفته گذشته به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شود و به صدر نشینی فیلم «زرد» در فروش هفتگی پایان دهد. فیلم «خفگی» که در آستانه یک میلیاردی شدن قرار دارد، در هفته گذشته ۹۶۱ میلیون تومان فروش کرد. پس از «خفه‌گی»، فیلم «زرد» با ۸۷۱ میلیون تومان، رتبه دوم جدول فروش هفتگی رو به خود اختصاص داد.

از چهارشنبه هفته گذشته فیلم سینمایی «خفه‌گی» که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در این فیلم نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، ماهایا پطروسیان، پولاد کیمایی، پردیس احمدیه و… به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم که در سه روز افتتاحیه خود ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرد، با گذشت یک هفته از اکران خود، ۹۶۱ میلیون تومان درآمد کسب کرد تا به صدر نشینی فیلم سینمایی «زرد» مصطفی تقی زاده در جدول فروش هفتگی پایان دهد.

فیلم سینمایی «زرد» در هفته گذشته ۸۷۱ میلیون تومان فروش کرد و رتبه دوم جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص داد تا فروش کل این فیلم در آستانه ۳ میلیاردی شدن قرار گیرد.

سومین فیلم پرفروش هفته گذشته «خانه دختر» است. این فیلم در هفته گذشته ۶۰۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد و فروش آن به رقم بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

چهارمین فیلم جدول فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی، «قهرمانان کوچک» حسین قناعت است، این فیلم در هفته گذشته ۴۳۶ میلیون تومان درآمد کسب کرد تا بالاتر از «ایتالیا ایتالیا» که ۲۲۸ میلیون تومان فروش کرده است، قرار گیرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.