درو گادرد فیلمنامه فیلم اقتباسی رمان Nevermoor را خواهد نوشت

25 October 2017 - 23:00

درو گادرد (Drew Goddard)، نویسنده نامزد اسکار فیلم The Martian «مریخی»، نگارش فیلمنامه اقتباسی Nevermoor که کتابی فانتزی و کودکانه است را بر عهده گرفت. این رمان در رویداد هالووین امسال منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گادرد برای نگارش فیلمنامه این فیلم استخدام شده است و استودیوی «فاکس قرن بیستم» نیز که سال گذشته میلادی، حقوق ساخت این رمان را بدست آورد، وظیفه تهیه و تولید آن را بر عهده دارد. این کتاب که با نام کامل Nevermoor: The Trials of Morrigan Crow  شناخته می‌شود، توسط شرکت Little, Brown Books در تاریخ جمعه ۵ آبان ماه (۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) برای خوانندگان جوان، نشر می‌یابد. حقوق ترجمه رمان مورد بحث در ۲۷ کشور دنیا به فروش رفته است.

کتاب Nevermoor توسط جسیکا تاون‌سند (Jessica Townsend) به رشته تحریر درآمده و درباره دختر بچه‌ای به نام موریگان کرو (Morrigan Crow) است که در یک روز مصیبت‌بار به دنیا آمده و از سوی مردمش، عامل این بدبختی‌ها شناخته می‌شود. همچنین پیش‌بینی شده که وی در تولد ۱۱ سالگی خود خواهد مرد. خوشبختانه/متاسفانه، کرو توسط مردی به نام جوپیتر نورث (Jupiter North) پیدا می‌شود که به او پیشنهاد می‌دهد تا همراهش به سرزمینی مرموز تحت عنوان Nevermoor سفر کند. کرو در این شهر می‌تواند از سرنوشت شومش فرار کند. با این وجود، او باید برای رسیدن به این مهم، با صدها کودک دیگر مقابله کند و به سازمانی تحت عنوان Wundrous Society بپیوندد.

داریا کرسک (Daria Cercek) وظیفه نظارت بر روی روند ساخت این پروژه را برای استودیوی «فاکس قرن بیستم» بر عهده دارد.

گادرد در همکاری دیگر خود با استودیوی «فاکس قرن بیستم»، در حال حاضر فیلم جنایی و هیجان‌انگیز Bad Times «اوقات بد» را با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و جف بریجز (Jeff Bridges) را در مرحله پیش از تولید دارد و علاوه بر کارگردانی آن، نویسندگی فیلمنامه آن را نیز عهده‌دار است. گادرد که در تولید سریال Daredevil شبکه نتفلیکس نیز نقش دارد، نگارش فیلمنامه فیلم فرعی X-Force «ایکس-فورس» را نیز برعهده دارد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.