میا واشیکوفسکا در فیلم اقتباسی Judy and Punch بازی خواهد کرد

27 October 2017 - 10:00

میا واشیکوفسکا (Mia Wasikowska) برای بازی در نخستین فیلم استرالیایی استودیوی «Vice Media»، Judy and Punch «جودی و پانچ»، در نظر گرفته شده است. این فیلم توسط میرا فولکس (Mirrah Foulkes) تازه‌کار کارگردانی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم زنده و بازسازی شده «جودی و پانچ» که اقتباسی از نمایش عروسکی کلاسیکی به همین نام است درباره شخصیت کاریزماتیک پانچ و همسر جادویی‌اش، جودی با بازی واشیکوفسکاست که تلاش می‌کنند تا از شهر سی‌ساید فرار کنند.

فولکس، نویسنده و کارگردان «جودی و پانچ» از این فیلم به عنوان «ترکیبی دیوانه‌وار از فانتزی، فمینیسم و تعصب» یاد کرده است. دو استودیوی «Vice Media Australia» و «Blue-Tongue Films» با سرمایه‌گذاری «Vice Media» – شعبه آمریکایی آن – و «Screen Australia» و همچنین با مشارکت «Film Victoria» این فیلم را تهیه و تولید خواهند کرد.

میشل بنت (Michele Bennett) تهیه‌کنندگی فیلم «جودی و پانچ» را در کنار نش اجرتون (Nash Edgerton) و دنی گابای (Danny Gabai) بر عهده دارد. وینسنت لاندی (Vincent Landay) نامزد اسکار و ادی مورتی (Eddy Moretti) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

فیلمبرداری فیلم «جودی و پانچ» از ماه آوریل ۲۰۱۸ میلادی در ویکتوریای استرالیا آغاز خواهد شد. شرکت «Cornerstone Films» فروش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.