جاستین لین در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Fast and Furious 9 است

27 October 2017 - 11:00

اینطور که پیداست، جاستین لین (Justin Lin) آماده است تا به خانواده Fast and Furious «سریع و خشمگین» بازگردد. برخی از منابع آگاه مدعی شده‌اند که تهیه‌کنندگان فیلم Fast and Furious 9 «سریع و خشمگین ۹» در حال مذاکره با جاستین لین به منظور نشستن بر روی صندلی کارگردانی این فیلم هستند، هرچند هنوز چیزی در این باره قطعی نشده است. وین دیزل (Vin Diesel)، ستاره این مجموعه سینمائی، این خبر را در جریان یک استریم زنده در شبکه اجتماعی فیسبوک فاش کرده است و ضمن آن، به بازگشت احتمالی جوردانا بوستر (Jordana Brewster) به نهمین قسمت این سری نیز صحبت کرده است. بوستر در فیلم قبلی این مجموعه یعنی The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» غایب بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

لین کارگردانی چهار قسمت از نه فیلم سری «تند و سریع» را بر عهده داشته است که نخستین فیلم او، The Fast and the Furious: Tokyo Drift «سریع و خشمگین: توکیو دریفت» محصول سال ۲۰۰۶ میلادی می‌باشد. آخرین حضور او در این سری به سال ۲۰۱۳ میلادی و کارگردانی فیلم Fast & Furious 6 «سریع و خشمگین ۶» بازمی‌گردد. پس از خروج لین از این مجموعه، جیمز وان (James Wan) هفتمین قسمت آن را مقابل دوربین برد و در ادامه اف. گری گری (F. Gary Gray) جدیدترین قسمت «سریع و خشمگین» را ساخت که موفق به فروشی ۱٫۲ میلیارد دلاری در سراسر جهان شد.

قسمت نهم «سریع و خشمگین» برای اکران در سال ۲۰۲۰ میلادی برنامه‌ریزی شده است. مدتی پیش نیز مشخص شد که نسخه‌ای فرعی از این سری در دست ساخت قرار دارد که قرار است که دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) در آن حضور داشته و به ایفای نقش بپردازند.

آخرین فیلمی از جاستین لین که بر روی پرده رفت، Star Trek Beyond «فراتر از پیشتازان فضا» نام داشت که سال گذشته میلادی به نمایش در آمد. وی برای ساخت دنباله Space Jam «هرج و مرج فضایی» برای استودیوی «برادران وارنر» و Hot Wheels «چرخ‌های داغ» استودیوی «لجندری پیکچرز» نیز قرارداد بسته است. علاوه بر این، لین تهیه‌کنندگی فیلم اقتباسی مانگای کلاسیک Wolf and Cub «گرگ و گربه» را بر عهده دارد که گفته می‌شود استودیوی «پارامونت پیکچرز» او را برای کارگردانی این پروژه نیز در نظر دارد.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.