گرت ایوانز درحال مزاکره برای ساخت فیلم Deathstroke است

27 October 2017 - 16:36

وب‌سایت خبری وارپ (TheWarp) گزارشی منتشر کرده است، مبنی بر این‌که گرت ایوانز (Gareth Evans)، که تاکنون کارگردانی آثاری چون The Raid: Redemption «یورش: رستگاری» و قسمت دوم همین فیلم، یعنی The Raid 2 «یورش ۲» را در کارنامه‌ی خود دارد، درحال مذاکره است تا بتواند یک فیلم درباره‌ی شخصیت مزدور Deathstroke «دث‌استروک» را برای کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Picture)، نویسندگی و کارگردانی کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جو منگنیلو (Joe Manganiello) قرار است تا در این فیلم، نقش اسلید ویلسون (Slade Wilson) که یک قاتل مزدور حرفه‌ای است را ایفا کند. منگنیلو قرار بود تا در فیلم Justice League «لیگ عدالت» نیز حضور داشته باشد، ولی تصمیمات آن‌ها تغییر کرد. او همچنین قرار بود تا در فیلم Batman «بتمن» بن افلک (Ben Affleck) نیز به‌عنوان شخصیت دشمن اصلی حضور داشته باشد، ولی این برنامه نیز پس از تغییر کارگردانی این فیلم به مت ریوز (Matt Reeves) تغییر یافت.

شخصیت دث‌استروک که توسط مارو وولفمن (Marv Wolfman) و جورج پرز (Georg Perez) خلق شده است، یک مزدور معروف در دنیای کتاب‌های مصور دی‌سی است که تا کنون قدم به قدم با شوالیه‌ی تاریکی پیش رفته است و در واقع چندین بار در مبارزات تن به تن توانسته است تا او را شکست دهد. او یک قاتل بسیار ماهر است که از واکنش و قدرت بالایی برخوردار است؛ دث‌استروک با وجود سن تقریبا بالایی که دارد، هنوز یکی از مرگ‌بارترین افراد در دنیای داستان‌های دی‌سی است.

ادامه‌ی روند فیلم‌های جهان توسعه یافته دی‌سی (DC Extended Universe) این‌گونه برنامه‌ریزی شده است که، فیلم Justice League در تاریخ ۱۷ نوامبر، فیلم Aquaman «آکوامن» در تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۸، فیلم Shazam! «شزم» در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹، و فیلم Wonder Woman 2 «زن شگفت‌انگیز ۲» نیز در تاریخ ۱۳ دسامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شوند. تعدادی زمان انتشار فیلم دیگر نیز از طرف این استودیو مشخص شده است که هنوز نمی‌دانیم عنوان فیلم‌های آن چه خواهد بود؛ مانند، ۱۴ ژوئن سال ۲۰۱۹، ۱ نوامبر سال ۲۰۱۹، ۱۴ فوریه سال ۲۰۲۰، ۳ آوریل سال ۲۰۲۰، و تعدادی تاریخ دیگر. باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا تاریخ انتشار فیلم Deathstroke در یکی از این خانه‌های خالی ما قرار می‌گیرد یا خیر.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.