گروت در Avengers: Infinity War در سنین نوجوانی خواهد بود

27 October 2017 - 19:00

هنرپیشه حرکات گروت نوجوان در Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» اشاره کرده است که این شخصیت در فیلم در سن نوجوانی خواهد بود و برای خودش یک الگو پیدا خواهد کرد. با موفقیت مالی Guardians of the Galaxy Vol.2 «مدافعان کهکشان قسمت ۲» برای استودیوی مارول، تمام چشم‌ها به این که چگونه مدافعان در Avengers: Infinity War با دیگر افراد دنیای سینمایی مارول تعامل خواهند داشت دوخته شده است. یکی از این موارد مورد انتظار نحوه‌ی برخورد درخت دوست داشتنی،گروت، هنگام آشنایی با استیو راجرز، تونی استارک و دیگر اعضای گروه انتقام‌جویان است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با فداکاری گروت در پایان Guardians of the Galaxy، برگشت گروت نوزاد با این واقعیت همراه بوده است که آن همان گروت قبلی نیست. برای همین سوتفاهم او در صحنه‌ی بمب قسمت دوم بخشی از پروسه بزرگ شدن و یاد گرفتنش بود. این موضوع با سکانس پایانی در قسمت دوم فیلم بیشتر نشان داده شد که استارلرد (کریس پرت (Chris Pratt)) به گروت نوجوان به علت وضعیت اتاقش تذکر می‌دهد و این گیاه بدخلق نیز عصبی می‌شود. مراحل رشد گروت چیزی است که قطعا در Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» به آن پرداخته خواهد شد.

با اینکه ون دیزل (Vin Diesel) همچنان صدای گروت است و خود جیمز گان (James Gunn)، کارگردان فیلم، حرکات گروت نوزاد را فیلمبرداری کرده است، گروت نوجوان توسط هنرپیشه‌ی مشهور حرکات، تری نوتاری (Terry Notary) بازی می‌شود. این هنرپیشه قبل از اینکه مربی حرکات و هنرپیشه در هالیوود باشد، به عنوان ژیمناست آموزش دیده است. او نقش راکت را در Planet of the Apes «سیاره‌ی میمون‌ها»، کونگ را در Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» در کنار دیگر جانوران در فیلم‌ها با تصاویر کامپیوتری بازی کرده است. در گفت‌وگو با یاهو، نوتاری دربار‌ه‌ی گروت نوجوان صحبت کرد و گفت که انتظار چه چیزی را داشته باشیم.

بله، من نقش گروت نوجوان را بازی می‌کنم. من با آن خیلی کیف می‌کنم. این واقعا، واقعا جالب است. نمی‌توانم چیز زیادی درباره‌ی آن بگویم، اما او درحال بزرگ شدن است، پس شما این نوجوان را خواهید دید که یک استاد پیدا می‌کند که او را الگو قرار می‌دهد و خود را شبیه او می‌کند. شخصیت عالی است و فیلم‌ها قرار است عالی باشند. ما بازیگران عالی و دو کارگردان عالی داریم. روسو «Russo»ها به هنرپیشه‌ها اجازه می‌دهد که در صحنه‌ها با هم کار کنند تا جایی که همه حس خوب و لحظه‌ای برای خود دارند.

شنیدن این که Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» به معنای کامل کلمه «رشد» گروت را نشان خواهد داد جالب است. اما شاید جالبترین بخش این گفته‌ها، پیدا کردن یک «استاد» توسط گروت و تاثیر زیاد کسی بر روی او است. این شخص می‌تواند یکی از اعضای تیم مدافعان، مانند استارلرد باشد. اما، به نظر احتمال این بیشتر است که یکی دیگر مانند کاپیتان آمریکا (کریس اونز (Chris Evans)) یا آیرون من (رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.)) باشد. ما فقط می‌توانیم صبر کنیم و ببینیم که چه می‌شود. با این حال به نظر گروت نوجوان تغییر مهمی در شخصیتش خواهد داشت.

مانند بیشتر مصاحبه‌ها با بازیگران فیلم، شنیدن این که نوتاری به کارگردان فیلم نظر مثبتی دارد و این که آن‌ها به هنرپیشه‌ها آزادی زیادی می‌دهند خوشحال کننده است. هر یک از اخبار به این اشاره می‌کنند که این فیلم قرار است یک فیلم حماسی برای استودیوی مارول باشد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.