جان اوریتز در اسپین آف Bumblebee و Peppermint حضور خواهد داشت

28 October 2017 - 19:55

جان اوریتز (John Oritz) بازیگر دو نقش شد. اولین نقش او در فیلم Bumblebee (بامبل بی)، اولین اسپین آف از فرانچایز Transformers (تبدیل شوندگان) از شرکت پارامونت با حضور هیلی استینفیلد (Hailee Steinfeld) و جان سینا ( Jon Cena) است که در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ به اکران درمی‌آید و کارگردان آن تراویس نایت (Travis Knight) است و بر اساس یک فیلم‌نامه از کریستینا هدسون ( Christina Hodson) خواهد بود. برای آگاهی از جزئیات، در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم در سال ۱۹۸۷ اتفاق می‌افتد. جایی که بامبل‌بی که در یک انبار زباله پناه گرفته است، توسط چارلی (Charlie) 18 ساله با بازی استینفیلد پیدا می‌شود. تهیه کنندگان این فیلم لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo Di Bonaventura)، مایکل بی (Michael Bay) ، استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، برایان گولدنر (Brian Goldner) و استفن دیویس (Stephen Davis) هستند.

به علاوه، اوریتز در فیلم هیجان انگیز Peppermint با درخشش جنیفر گارنر (Jennifer Garner) که نقش یک زن را که شوهر و دخترش را در حادثه‌ی رانندگی از دست داده است و پس از خارج شدن از کما به یک ماشین آدم کشی تبدیل می‌گردد، حضور دارد. پیر مورل (Pierre Morel) به کارگردانی فیلم پیوسته است و تهیه کنندگان آن گری لوچسی (Gary Lucchesi) و تام روسنبرگ (Tom Rosenberg)هستند و STXfilms توزیع کننده‌ی آن است. چاد جان (Chad St. John) نیز فیلم‌نامه را نوشته است. رنه تب (Renee Tab) و کریستوفر توفین (Christopher Tuffin) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.