مهران مدیری با اسپانسر فیلم دومش به توافق رسید

29 October 2017 - 13:52

در حالی که فروش اولین فیلم سینمایی مهران مدیری با وجود تبلیغات بسیار در سطح شهر و فضای مجازی به ۱۰ میلیارد تومان نرسید و نتوانست آن‌طور که مدیری می‌خواست رکوردشکنی کند، شرکت «اول مارکت» برای ساخت دومین فیلم سینمایی مهران مدیری با این کارگردان و بازیگر به توافق رسیده تا مانند «ساعت پنج عصر» اسپانسر باشد.

پس از پایان اکران فیلم «ساعت پنج عصر» و برنامه «دورهمی» گمانه زنی‌هایی در مورد فعالیت‌های آینده مهران مدیری مطرح شد. در ابتدا در برخی رسانه‌ها عنوان شد که مهران مدیری به زودی فیلم سینمایی جدیدش را با فیلمنامه‌ای از امیر مهدی ژوله جلوی دوربین خواهد برد و پس از آن برخی مدیران تلویزیون اعلام کردند که مدیری به زودی ساخت فصل جدید برنامه «دورهمی» را آغاز خواهد کرد.

اما مهران مدیری به تازگی با مدیران «اول مارکت» به توافق رسیده تا اسپانسری دومین فیلم سینمایی‌اش را هم بر عهده بگیرند. «ساعت پنج عصر» با وجود تبلیغات فراوان و حضور پررنگ مدیری برای تشویق تماشاگران حدود ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخت و تا به حال پنجمین فیلم پرفروش سال است.

اول مارکت که حامی مالی و تبلیغاتی این فیلم بود، قرار است سرمایه لازم برای تولید فیلم بعدی مدیری را هم در اختیار او قرار دهد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که هرچند «ساعت پنج عصر» طبق انتظار سازندگانش فروش نکرد، اما سرمایه‌گذاران به همکاری با مدیری ادامه می‌دهند.

البته هنوز مشخص نیست که او ابتدا ادامه «دورهمی» را می‌سازد یا ساخت دومین فیلم سینمایی خود را آغاز می‌کند. هرچند که گزینه اول محتمل‌تر است.

منبع: آی‌‎سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.