گیشه سینمای ایران | «زرد» در آستانه درآمد سه و نیم میلیاردی در گیشه

29 October 2017 - 16:29

در پایان هفته گذشته فیلم سینمایی «خفه‌گی» با فروش قابل قبول خود توانست یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش کند. از سوی دیگر فیلم «زرد» با احتساب فروش آخر هفته خود در آستانه سه ونیم میلیاردی شدن قرار گرفت. افزایش فروش فیلم سینمایی «شنل» نسبت به هفته گذشته از نکات جالب آمار فروش این هفته است.

خفه‌گی 

فیلم سینمایی «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی با بازی نوید محمد زاده‏، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان سینمایی قرار گرفت. این فیلم از ۲۶ مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. بنا بر اعلام سعید عراقی مدیر پخش دفتر «بلیت»، «خفگی» تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. این فیلم در روز پنجشنبه ۲۴۰ میلیون تومان و شب گذشته هم ۲۸۵ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرد.

زرد 

فیلم سینمایی «زرد» با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست از دوازدهم مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرد. این فیلم تا پایان شب گذشته بنا بر اعلام روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» ۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۳۸ و ۱۲۹ میلیون تومان تنها در سینماهای تهران درآمد کسب کرده است.

آزاد به قید شرط 

فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» ساخته حسین شهابی با بازی امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی از ۲۶ مهر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. به گفته جواد قاضی مدیر پخش «گویا فیلم»، «آزاد به قید شرط» تا پایان شب گذشته ۱۱۰ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموع ۲۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

شنل 

فیلم سینمایی «شنل» ساخته حسین کندری با بازی باران کوثرى، رضا بهبودى، بهار کاتوزى، مسعود فروتن و… از چهارشنبه هفته گذشته اکران شد.این فیلم بنا بر اعلام سعید خانی مدیر پخش نسیم صبا با افرایش قابل قبول نسبت به هفته قبل تا پایان شب گذشته ۹۰ میلیون تومان فروخته است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۱۲ و ۲۱ میلیون تومان فروش کرده است.

خانه دختر  

فیلم سینمایی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه حسینی  به تهیه کنندگی محمد شایسته از نوزدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در این فیلم که نزدیک به سه سال توقیف بود، حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، بابک کریمی، رعنا آزادی ور و رویا تیموریان بازی می‌کنند. بنا بر اعلام احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم، این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. «خانه دختر» در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۷۰ و ۸۷ میلیون تومان فروش کرد.

حقه باز دم دراز

«حقه باز دم دراز» ساخته علیرضا محمود زاده با بازی سحر ولد بیگی از نوزدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. مدیرعامل «شکوفا فیلم» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۲۲۰ میلیون تومان اعلام می کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۴ و ۲۳ میلیون تومان فروش کرد.

ایتالیا ایتالیا

«ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ زاده که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از دوازدهم مهر ماه در سینماهای کشور اکران شد. در این فیلم حامد کمیلی، سارا بهرامی و فرید سجادی حسینی به ایفای نقش می‌پردازند. مهدی صباغ زاده مدیرعامل «نیمروز فیلم» فروش کل این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان‌ها عنوان می‌کند. «ایتالیا ایتالیا» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۴۲ و ۵۳ میلیون تومان فروخت.

مالاریا

آخرین ساخته سینمایی پرویز شهبازی با بازی ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، از دوازدهم مهرما در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته تنها ۲۴۸ میلیون درآمد کسب کرده است. «مالاریا» در روزها پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۹ و ۱۷ میلیون تومان فروش کرد.

قهرمانان کوچک

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت با بازی برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی از دوازدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام سایت سینما تیکت این فیلم تاکنون یک میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان فروش کرده است

ملی و راه‌های نرفته‌اش

جدیدترین ساخته سینمایی تهمینه میلانی با بازی میلاد کیمرام، ماهور الوند، السا فیروز‌آذر، جمشید هاشم‌پور و… از دو بیست و دوم شهریور ماه روی پرده رفته است. این فیلم تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرد. فیلم تهمینه میلانی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۳۰ و ۳۳ میلیون درآمد کسب کرد.

نگار

فیلم سینمایی «نگار» ساخته رامبد جوان که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از پانزدهم شهریور در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران شد. این فیلم تا پایان شب گذشته دومیلیارد و ۵۹۲ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. «نگار» در مجموع روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ۱۹میلیون تومان فروش کرد.

تابستان داغ

اولین ساخته سینمایی ابراهیم ایرج زاد از هشتم شهریور ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروش کرده است. «تابستان داغ» در روزهای پنجشنبه، جمعه  هفته گذشته هم به ترتیب ۱۴ و ۱۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد. در این فیلم سینمایی پریناز ایزدیار، صابر ابر، علی مصفا و مینا ساداتی به ایفای نقش می‌پردازند.

رقص پا

فیلم سینمایی رقص پا به کارگردانی مزدک میرعابدینی با بازی مزدک میرعابدینی، ندا صارمی منفرد، حمید رضا پگاه، افسر اسدی، نگار عابدی، نقی سیف جمالی از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. سایت سینما تیکت فروش این فیلم سینمایی در سه روز گذشته را ۲ میلیون تومان اعلام می‌کند.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.