تصمیمات تازه دی‌سی در زمینه فیلم‌های سینمایی‌اش | آیا واقعا دی‌سی خواهان تغییرات است؟

28 July 2016 - 23:34

مهم نیست که چقدر خوب یک مسابقه دو را آغاز کنید، مهم این است که تا پیش از پایان مسابقه یاد بگیرید که چگونه قدم‌های خود را تنظیم کنید! این دقیقا همان اتفاقی است که هم اکنون در مسابقه بین دی سی و مارول در حال رخ دادن است. ظاهرا دی‌سی کم کم به اشتباهات فاحش خود پی برده و قصد جبران آنها را دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

در این قضیه شکی نیست که در حوضه سینما، دی‌سی به مراتب شروع بسیار ضعیف‌تری نسبت به مارول داشت اما به نظر می‌رسد که این کمپانی بالاخره مشکل خود را پیدا کرده و در صدد حل کردن آن برآمده است. پس از وقوع افتضاحی به نام Batman V Superman: Dawn of Justice، شایعاتی مبنی بر شروع یک تغییر اساسی توسط دی‌سی در پشت پرده شکل گرفت که حال به نظر می‌رسد این شایعات به وقوع پیوسته و در حال حاضر ما به شدت هیجان‌زده هستیم تا از جزییات این اتفاق با خبر شویم و ببینیم در آینده قرار است چه اتفاقی برای بخش سینمایی دی‌سی بیافتد.

طبق اخبار جدیدی که از طریق منابع مختلف به گوش می‌رسد، «جف جانز» (Geoff Johns) به طور رسمی به سمت مدیر بخش سرگرمی‌های دی‌سی ترفیع یافته. طبق صحبت‌هایی که از طریق منابع مختلف منتشر شده‌است، به نظر می‌رسد که این تصمیم ماه‌ها پیش پس از شکست فیلم Dawn of Justice گرفته شده است اما این قضیه رسما اعلام نشده بود و تا پایان کامیک کان سربسته باقی مانده بود. لازم به ذکر است که جف جانز به تنهایی این سمت را بر عهده ندارد و در این امر، مدیر فعلی بخش سرگرمی‌ دی‌سی یعنی «دیان نلسون» (Diane Nelson) نیز با وی همکار است. اما در هر صورت این اتفاق بزرگی برای پیشرفت دی سی در زمینه سینما و سرگرمی‌های جانبی‌اش خواهد بود.

جف جانز

این اتفاق واقعا بزرگ و هیجان انگیز است. جف جانز کسی است که در زمینه کتاب‌های مصور دی سی نقش و رزومه بزرگی داشته است و مطمئنا او میتواند مهره قدرتمندی در زمینه ادغام دنیای کامیک بوک و سینما به شمار بیاید. جف جانز در زمینه کتاب‌های مصور، ایده‌های جالبی درباره «کتاب‌های تک قسمتی»، «شماره‌های سال صفر» (Zero Year) و «دنیاهای دیگر» داده و مطمئنا در زمینه سینما هم ایده‌های نابی خواهد داشت. علاوه بر این‌ها، او مستقیما در زمینه شخصیت‌هایی همانند «گرین لنترن» (Green Lantern) و کتاب‌هایی همانند The Dark Knight فعالیت داشته است.

جف جانز ثابت کرده که در زمینه سینما هم فرد لایقی است. همانطور که او در پروژه‌های Arrow و The Flash به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ دخیل بوده و در مورد شخصیت‌های زیادی از جمله Huntress، Captain Cold و Heat Wave متون زیادی را نوشته است.

صرف نظر از اینکه جف جانز واقعا برای این سمت فرد لایقی است؛ این تصمیم گیری می‌تواند برای هواداران دی‌سی بسیار خوشحال کننده باشد چراکه نشان می‌دهد دی‌سی موفقیت مارول در زمینه سینما طی سال‌های اخیر را دیده و حال قصد دارد تا به آن برسد یا حتی از آن پیشی بگیرد. با توجه به تریلرهای اخیری که از «لیگ عدالت» (Justice League) و Wonder Woman منتشر شده‌است، می‌توان به وضوح مشاهده کرد که دی سی خواهان پیشرفت و تغییر است و مطمئنا شخصی مثل جف جانز در این راه بسیار کارآمد و مفید خواهد بود.

باید دید در ادامه راه، دی‌سی تا چه حد در زمینه سینما پیشرفت خواهد کرد و جف جانز تا چه حد در این راه مؤثر خواهدبود.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.