لجندری در حال ساخت اقتباسی از کامیک بوک Nonplayer است

30 October 2017 - 17:20

لجندری انترتینمنت حقوق کامیک بوک‌های Nonplayer «غیر بازیکن» را بدست آورده و در حال حاضر در حال ساخت یک فیلم اقتباسی از آن است. این سری، ساخته‌ی نویسنده و هنرمند، نیت سیمپسون (Nate Simpson) در سال ۲۰۱۱ با انتشار Nonplayer #1 «غیر بازیکن» شروع خوبی داشت. این تنها شماره، توجه‌ها را به این نویسنده که آن زمان در حال رشد بود، جلب کرد و حتی برای او چندین جایزه از جمله جایزه ایسنر به عنوان یک تازه وارد به صنعت، به ارمغان آورد. در ادامه‌ با سینماگیمفا همراه باشید.

با این حال برای سیمپسون چهار سال طول کشید تا Nonplayer #2 را منتشر کند که دلیل آن کارهای شخصی بود که شامل تولد اولین پسرش و تراژدی جراحت شدیدی بود که کارش بر روی سری را مختل کرد می‌شود. حال در حالی که طرفداران منتظر قسمت بعدی این داستان هفت قسمته هستند که این نویسنده قصد دارد تا آخر سال ۲۰۱۷ آن را تمام کند. حال یک خبر جدید از مالکیت این داستان به بیرون درز کرده است. این گونه به نظر می‌رسد که این کامیک قرار است به زودی به پرده‌ی سینما بیاید.

به گفته‌ی ددلاین، لجندری انترتینمنت حقوق فیلم این سری کامیک بوک را بدست آورده و شروع به کار بر روی اقتباس سینمایی Nonplayer «غیر بازیکن» کرده است. فیلمنامه توسط اریک پیرسون (Eric Pearson) نوشته می‌شود که قبلا بر روی اقتباس‌های کامیک بوکی مانند Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» و سریال مارول، Agent Carter «مامور کارتر»، کار کرده است. جالب است بدانید که این اولین بار نیست که Nonplayer «غیر بازیکن» برای تبدیل به فیلم انتخاب شده است. چند سال قبل، کمپانی برادران وارنر نیز کار بر روی یک فیلم از Nonplayer «غیر بازیکن» را شروع کرد. اما چه خوشبختانه یا بدبختانه ساخت پروژه از مرحله پیش‌تولید جلوتر نرفت.

برای کسانی که نمی‌دانند، Nonplayer «غیر بازیکن» داستان زندگی دِینا استیونز را دنبال می‌کند؛ دینا یک پیک تامالی (نوعی غذای مکزیکی) است که یک بازی آنلاین نقش‌آفرینی را بازی می‌کند و در آن به زندگی فانتزی‌اش می‌پردازد. بعد از شکست دادن یک شخصیت اصلی، هوش مصنوعی بازی تمام سیستم را آلوده می‌کند و باعث می‌شود که به دنیای واقعی وارد شود. دینا که دیگر نمی‌تواند از بازی خارج شود به بازی کردن ادامه می‌دهد تا آن را به پایان برساند، اگر زنده بماند!

در این عصر هالیوودی که پر از اقتباس‌های کامیک بوکی است، دیدن این که یک کامیک بوک غیر از مارول و دی‌سی، مانند Nonplayer «غیر بازیکن» چگونه عمل می‌کند جالب خواهد بود. برای مثال، سری Kingsman «کینگزمن» اثر مارک میلار (Mark Millar) به یک سری موفق تبدیل شده است که به لطف استایل خاص کارگردان فیلم، متیو وائون (Matthew Vaughn)، و برداشت جدید از سری بود. فقط زمان می‌تواند بگوید که آیا پروژه لجندری انترتینمنت نیز اینگونه موفق خواهد بود یا نه.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.