جیمی دورنان همبازی رزمند پایک در فیلم زندگی‌نامه‌ای A Private War شد

29 October 2017 - 23:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «ورایتی»، جیمی دورنان (Jamie Dornan) بازیگر فیلم Fifty Shades of Grey «پنجاه طیف خاکستری»، با رزمند پایک (Rosamund Pike) در فیلم در دست ساخت و زندگی‌نامه‌ای A Private War «یک جنگ خصوصی» همبازی شد. این فیلم توسط متیو هینمن (Matthew Heineman) کارگردانی خواهد شد و تهیه‌کنندگی آن بر عهده استودیوی «Thunder Road Pictures»، ماریسا مک‌ماهن (Marissa McMahon) از استودیوی «کامالا فیلمز» و استودیوی «Denver & Delilah Films» خواهد بود. اریکا لی (Erica Lee) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم «یک جنگ خصوصی» نقش خواهد شد که تامین هزینه ساخت آن بر عهده استودیوی «ریوراستون» است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «یک جنگ خصوصی» داستان زندگی ماری کالوین (Marie Colvin) را به تصویر خواهد کشید؛ کالیون، از سال ۱۹۸۵ میلادی تا زمان مرگش در سال ۲۰۱۲، خبرنگار روزنامه «ساندی تایمز» بریتانیا بود و اخبار جنگ‌ها و درگیری‌های جهان را پوشش می‌داد. وی در جریان نبرد «سری لانکا» بینایی چشم چپ خود را از دست داد. او در طی یک حمله موشکی به حمص سوریه کشته شد. کالوین جایزه‌های زیادی در زمینه خبرنگاری بدست آورده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به کسب جایزه بهترین خبرنگار سال ۲۰۰۰ میلادی از سوی «انجمن مطبوعات خارجی»، نشان شجاعت در خبرنگاری از «بنیاد رسانه‌های بین‌المللی زنان» و برنده سه جایزه بهترین خبرنگار خارجی از «جوایز مطبوعات بریتانیا» اشاره داشت.

دورنان به واسطه حضور در سه‌گانه «پنجاه طیف خاکستری» و ایفای نقش کریستین گری (Christian Grey) به شهرت رسیده است که در قسمت سوم این سری که در روز ولنتاین سال ۲۰۱۸ میلادی به روی پرده می‌رود نیز حضور دارد. دورنان در فیلم‌هایی نظیر Marie Antoinette «ماری آنتوانت» در نقش اکسل ون فرسن (Axel Von Fersen)، Anthropoid «انتروپوید» در نقش جن کوبیس (Jan Kubis) و سریال The Fall در نقش پل اسپکتور (Paul Spector) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. از جمله فیلم‌هایی که تا مدتی دیگر از دورنان به روی پرده‌های سینما خواهد آمد می‌توان از فیلم Robin Hood: Origins «رابین هود: ریشه‌ها» نام برد که در نقش ویل اسکارلت (Will Scarlet)، برادر ناتنی رابین، ظاهر خواهد شد.

منبع : ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.