زکری لی‌وای بازیگر اصلی فیلم Shazam! خواهد بود

29 October 2017 - 23:59

زکری لی‌وای (Zachary Levi) در فیلم Shazam! «شزم!» هنرنمایی خواهد کرد. این بازیگر نقش اصلی این فیلم اقتباسی از کامیک‌های دی‌سی را بر عهده خواهد داشت و در نقش بیلی باتسون (Billy Batson)، پسر بچه‌ای که با به کار بردن کلمه شزم! به مردی بالغ و ابرقهرمان تبدیل می‌شود، ظاهر خواهد شد. در این سری کامیک‌های شاهد شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای نظیر هرکول، سلیمان، اطلس، زئوس و آشیل خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) فیلم «شزم!» را برای استودیوی «نیولاین» کارگردانی خواهد کرد. سندبرگ به خاطر کارگردانی فیلم‌های ترسناکی نظیر Lights Out «در تاریکی» و Annabelle: Creation «آنابل: خلقت» به کارگردانی شناخته شده تبدیل گشت. آخرین ساخته او یعنی «آنابل: خلقت»، با بودجه ۱۵ میلیون دلاری خود موفق به کسب‌درآمدی بالغ بر ۳۰۳ میلیون دلار از گیشه‌های جهانی شد.

سندبرگ فیلم «شزم!» را بر اساس فیلمنامه‌ای از هنری گایدن (Henry Gayden) و دارن لمک (Darren Lemke) مقابل دوربین خواهد برد. پیتر سافران (Peter Safran)، تهیه‌کننده «آنابل: خلقت»، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارد و بار دیگر با سندبرگ همکاری خواهد داشت. سافران تهیه‌کننده دیگر فیلم دی‌سی، Aquaman «آکوامن» نیز می‌باشد.

این بزرگترین نقشی‌ست که لی‌وای ایفای آن را بر عهده گرفته است. این بازیگر آمریکایی در سریال Chuck و همچنین فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» در نقش یاور ثور، فاندرال (Fandral)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. وی اخیراً در دو سریال Heroes Reborn شبکه NBC و سری کمدی Telenovela شبکه تلویزیونی Eva Longoria نیز هنرنمایی کرده است.

پیش از این شاهد انتشار گزارشی بودیم که حکایت از این نکته داشت که فیلم «شزم!» جدیدترین پروژه از جهان سینمائی دی‌سی خواهد بود که پیش از فیلم‌های در دست ساخت Flashpoint «فلش‌پوینت»، Batgirl «بت‌گرل» و دنباله Suicide Squad «جوخه انتحاری» مقابل دوربین می‌رود. تاکنون تاریخ اکران فیلم «شزم!» مشخص نشده است.

منبع : ورایتی

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.