مارک روفالو تصور می‌کند Thor: Ragnarok دنیای سینماتیک مارول را تکان خواهد داد!

30 October 2017 - 17:38

مارک روفالو (Mark Ruffalo) مسیر متفاوتی از ثور (Thor) و هالک (Hulk) را در Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) می‌بیند که احتمالا دنیای سینماتیک مارول را تکان خواهد داد. با اکران Thor: Ragnarok در این هفته، هواداران نهایتا یک دید کلی به این مسیر جدید از خدای صاعقه‌ها که تحت هدایت تایکا وایتیتی (Taika Waititi) است خواهند داشت. برای مشاهده‌ی جزئیات، در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همرا باشید.

یک نگاه به تریلر با انرژی Thor: Ragnarok در شش ماه پیش برای هواداران کافی بود تا متوجه شوند این فیلم تنها سومین فیلم انفرادی از ثور نیست و بلکه یکی از بزرگترین فیلم‌هایی است که دنیای سینماتیک مارول تا بحال ساخته است. این تریلر بسیار جالب و خیره کننده بود و هواداران را با یکی از متفاوت‌ ترین فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول آشنا کرد.

در یک مصاحبه‌ی اخیر با Collider، مارک روفالو اذعان کرد که تصور می‌کند تغییرات در شخصیت خودش یعنی هالک و ثور با بازی کریس همسورث (Chriss Hemsworth) مرزهای قبلی این شخصیت‌ها را خواهد شکست و از آن چیزی که بودند فاصله می‌گیرند. وی گفت:

شما می‌دانید که چند بار من این سوال را پرسیدم که آیا ما داریم دنیای مارول را تغییر می‌دهیم؟ ما همه چیز را دور انداختیم و همه چیز را از ابتدا شروع کردیم. ما فرانچایز ثور را از نو ساختیم. ما تمام تصورات افراد از هالک را دور ریختیم. همینطور برای ثور. و بله. ما می‌دانستیم که چه می‌کنیم. در همان زمان گفتیم: بیاید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. تایکا این کار را انجام داد و ما نیز از این کار نمی‌ترسیدیم. بنابراین ما بسیار پیشرفت کردیم و این بر روی پرده‌ی سینما جالب خواهد بود.

این فیلم علاوه بر برنده شدن در نظر سنجی های اولیه در مورد بررسی فیلم، انتظار می‌رود در باکس آفیس نیز خوب عمل کند. جاس ویدن (Joss Whedon) سرپرست دنیای سینماتیک مارول خاطر نشان کرد وایتیتی یک فیلم مدرن ساخته است و انتظار می‌رود که در هفته‌ی اول و در باکس آفیس داخلی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کند. در راس این‌ها، این فیلم یک بلاک باستر است.

گفتن اینکه آیا کارگردان جدید یعنی تایکا وایتیتی واقعا به Thor: Ragnarok کمک کرده است یا خیر سخت است اما به راحتی می‌توان گفت صدمه نزده است. سوال بزرگ بعدی این است که تغییرات روی ثور و هالک چه تاثیری بر روی هواداران می‌گذارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.