تام هنکس قرار است تا در فیلم Bios ایفای نقش کند

30 October 2017 - 18:56

تام هنکس (Tom Hanks) قرار است تا در فیلم Bios «بایوس» ایفای نقش کند. فیلم Bios که امروزه مورد توجه خیلی از افراد واقع شده است، قرار است تا توسط میگوئل ساپوچنیک (Miguel Sapichnik) کارگردانی شود؛ او تجربه‌ی کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال معروف Game of Thrones «بازی تاج و تخت» را نیز دارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم توسط کریگ لاک (Craig Luck) و ایور پاول (Ivor Powell) نوشته شده است. داستان این فیلم زندگی رباتی را روایت می‌کند که پس از پایان جهان، بر روی زمین زندگی می‌کند. این ربات ساخته شده است تا از زندگی سگ محبوب سازنده‌ی خودش محافظت کند؛ این ربات در طی این داستان عشق، دوستی و معنی زندگی انسان‌ها را درک می‌کند. تام هنکس در این فیلم قرار است تا نقش سازنده‌ی این ربات که در بستر بیماری است را ایفا کند.

رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) و کوین میشر (Kevin Misher) قرار است تا این فیلم را برای کمپانی ایمیج موورز (Image Movers)، تولید کنند.

حق ساخت این فیلم از اوایل همین ماه به فروش گذاشته شده است و انتظار می‌رود که کمپانی آمبلین (Amblin) حق ساخت این فیلم را تصاحب کند، درحالی‌که دو استودیوی بزرگ لجندری (Legendry) و استودیو برادران وارنر (Warner Bros) نیز برای تصاحب این حق ساخت تلاش می‌کنند. به محض این‌که این حق ساخت به فروش برسد، قرار است تا برنامه‌ی فیلم‌برداری این پروژه در سه ماه اول سال ۲۰۱۸، و زمانی‌که برنامه‌ی زمانی تام هنکس خالی می‌شود، آغاز شود.

بعد از این فیلم نیز تام هنکس را می‌توانیم در فیلم The Post «کاغذها»، به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) ببینیم که در نقش بن باردلی (Ben Bardlee) سردبیر سابق روزنامه‌ی واشینگتن پست، ایفای نقش می‌کند. انتظار می‌رود که این فیلم بتواند در فصل جوایز و جشنواره‌ها نیز موفقیت‌هایی به‌دست آورد. تام هنکس اخیرا در تریلر فیلم The Circle «دایره» نیز دیده شد.

میگوئل ساپوچنیک نیز بیشتر به‌خاطر کار بر روی قسمت Battle of the Bastards سریال Game of Thrones شناخته می‌شود؛ کارگردانی این قسمت از این سریال محبوب، برای او یک جایزه‌ی امی برای بهترین کارگردانی را به ارمغان آورد.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.