وایتیتی:‌ می‌خواهم Ragnarok 2 را بسازم نه Thor 4 را!

2 November 2017 - 14:24

کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) یعنی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) خاطر نشان کرده است که بیشترین پتانسیل موجود برای ادامه‌ی همکاری او با استودیو مارول، ساخت Ragnarok 2 است و نه Thor 4. اگرچه اکران داخلی راگناروک در چند روز آینده صورت می‌گیرد، اما Thor: Ragnarok به یکی بهترین امیدهای باکس آفیس جهانی تبدیل شده است و در سایت Rotten Tomatoes امتیاز بالای ۹۶ درصد را کسب کرده است. انتظار می‌رود این بهترین محصول تولید شده‌ی مارول تا به امروز باشد. اگرچه همچنان باید منتظر ماند و دید که این فیلم چه تاثیری بر مخاطبان داخلی دارد اما پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در همین آغاز کار کسب درآمد کند که بهترین شروع برای یک فیلم از ثور خواهد بود. برای مشاهده‌ی جزئیات، در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

تمام این خبرهای خوب برای مارول به آن دلیل  است که این استودیو تلاش کرده است تا یک فیلم متفاوت با دیگر فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول تولید کند. البته این اخبار خوب بیشتر برای کارگردان تایکا وایتیتی است که با مهارت خودش توانسته است نه تنها یک شخصیت جدید از کریس همسورث (chris Hemsworth) ایجاد کند بلکه یک شخصیت هوشمندانه تر از مارک روفالو (Mark Ruffalo) بسازد. بنابراین هالک (Hulk) در Thor 4 چگونه خواهد بود؟

در  طی یک نشست اخیر با وایتیتی برای بحث در مورد Thor: Ragnarok او اذعان کرد که چقدر دوست دارد تا یک فیلم دیگر از دنباله‌ی ثور بسازد. این در حالی است که با وجودی که این کارگردان این نظر را داشت اما واقعا مایل به ساخت یک فیلم چهارم از ثور نبود، بلکه بیشتر می‌خواست Ragnarok 2  را بسازد. وایتیتی در این مورد خاطر گفت:

بله، مردم از من می‌پرسند که آیا می‌خواهی یک فیلم دیگر از ثور بسازی؟ قطعا می‌خواهم اما دوست دارم که این فیلم چیزی شبیه به Ragnarok 2 باشد نه Thor 4. این کار بنظر بسیار هیجان انگیز است.

استدلال وایتیتی قطعا نشان دهنده‌ی تقلای او برای ایجاد یک شخصیت جدید از ثور و هالک در دنیای سینماتیک مارول است زیرا با توجه به اشاره‌ی او به فیلم‌های قبلی ثور مثل Thor: The Dark World (ثور:‌ دنیای تاریک) ادامه‌ دادن با این شخصیت‌های باز تولید شده یک گام منطقی است. با این حال این کارگردان علاقه دارد تاشخصیت هالک را از نو بسازد و به همکاری با ثور بفرستد. آیا بروس بنر (Bruce Banner) برای ساخت یک فیلم دیگر باز خواهد گشت؟ بدیهی است که هم اکنون در این رابطه حرفی زده نشده است اما چشم انداز روشن است.

با این حال شایعه شده است که Thor: Ragnarok سرگرم کننده ترین فیلم دنیای سینماتیک مارول است اما برخی از هواداران که از کمدی‌های بیش از حد فیلم‌های مارول خسته شده‌اند، ممکن است از واتیتی نخواهند تا برای ساخت هر فیلم دیگری از ثور بازگردد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه خواهد شد.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.