حضور بیانسه در فیلم The Lion King تائید شد + فهرست کامل بازیگران این پروژه

2 November 2017 - 12:00

استودیوی «دیزنی» به صورت رسمی فهرست بازیگران فیلم در دست ساخت The Lion King «شیر شاه» را منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بیانسه (Beyonce) که پیش از این شاهد انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حضورش در این فیلم بودیم، جهت صداپیشگی شخصیت نالا (Nala)، دوست دوران کودکی و معشوقه سیمبا (Simba) – با صداپیشگی دونالد گلاور (Donald Glover) در نظر گرفته شده است. جان فاورو (Jon Favreau) به دنبال موفقیت فیلم The Jungle Book «کتاب جنگل»، این فیلم را مقابل دوربین خواهد برد.

فاورو روز چهارشنبه در خصوص کارگردانی این فیلم ابراز داشت:

این آرزوی هر کارگردانی است که با چنین تیم تولید خلاقی، به این داستان کلاسیک زندگی ببخشد.

در ادامه شاهد فهرست کامل بازیگرانی خواهیم بود که در این فیلم حضور خواهند یافت:

جیمز ارل جونز (James Earl Jones) در نقش موفاسا (Mufasa) پدر سیمبا، چویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) در نقش اسکار (Scar) عموی سیمبا، الفری وودارد (Alfre Woodard) در نقش سارابی (Sarabi) مادر سیمبا. جی‌دی مک‌کری (JD McCrary) نیز صداپیشگی دوران کودکی سیمبا را بر عهده خواهد داشت. از جمله دیگر صداپیشگان فیلم «شیر شاه» می‌توان از شاهادی رایت جوزف (Shahadi Wright Joseph) در نقش جوانی‌های نالا، جان کانی (John Kani) در نقش رافیکی (Rafiki) و جان الیور (John Oliver) در نقش زازو (Zazu) نام برد.

در فیلم «شیر شاه» شاهد دو شخصیت جدید به نام‌های پومبا (Pumbaa) با بازی ست روگن (Seth Rogen) و تیمون (Timon) با صداپیشگی بیلی ایکنر (Billy Eichner) خواهیم بود. فلورنس کازومبا (Florence Kasumba)، اریک آندره (Eric Andre) و کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) نیز صدای خود را به سه شخصیت شرور داستان خواهند داد.

فیلم اصلی «شیر شاه» با حضور ترانه‌های خاطره‌انگیزی از التون جان (Elton John) و تیم رایس (Tim Rice) بیش از ۹۶۸ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی فروخت. نسخه بازسازی شده و زنده «شیر شاه» نیز برای اکران در تاریخ جمعه ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸ (۱۹ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.