فیلم Creed 2 سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود

2 November 2017 - 11:51

فیلم Creed 2 «کرید ۲» ساخته‌ی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ رسما روانه‌ی سینماهای ایالات متحده می‌شود. در دنباله‌ی فیلم Creed «کرید» مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) بار دیگر نقش آدونیس کرید، فرزند رقیبِ دیرینه‌ی راکی بالبوآ که بعدها به دوست او تبدیل شد را بازی خواهد کرد. استالونه نیز در نقش افسانه‌ای خود، راکی ظاهر خواهد شد که اکنون مربی و مرشد پسرِ کرید است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم «کرید» در سال ۲۰۱۵ پروژه‌ای شورانگیز برای نویسنده/کارگردانش، رایان کوگلر (Ryan Coogler) بود که فیلم را با الهام از عشقِ پدرش به سری فیلم‌های راکی و آنچه که بازنمودِ آن بود، ساخت. فیلم هم به لحاظ هنری و هم به لحاظ تجاری موفق بود (با بودجه‌ای ۳۵ میلیون دلاری ساخته شد و به فروش جهانی ۱۷۳ میلیون دلار دست یافت) که باعث شد ساخت دنباله‌ای بر آن در دستورِ کار قرار بگیرد. از آن‌جایی که کوگلر نزدیک به دو سال است که درگیر ساخت فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» محصول استودیوی مارول است، استالونه سکانِ هدایت «کرید ۲» را به عنوان نویسنده و کارگردان به عهده گرفته است و در آن بازی هم می‌کند.

استالونه ماه‌هاست که به تاریخ اکران فیلم «کرید ۲» در سال ۲۰۱۸ اشاره کرده، اما اکنون کمپانی MGM این خبر را رسما اعلام کرده است. بسیار شبیه به فیلم «کرید» که در سال ۲۰۱۵ حوالی تعطیلات عید شکرگزاری اکران شد، «کرید ۲» نیز درست قبل از عید شکرگزاری ۲۰۱۸ روانه‌ی سینماها خواهد شد. رقبای «کرید ۲» در اولین هفته‌ی اکران شامل Wreck-It Ralph 2 «رالف خرابکار ۲» و پروژه‌ی فعلا بدونِ نام رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) است.

پیرنگ «کرید ۲» هنوز دقیقا مشخص نشده است، اما استالونه تأیید کرده که وقایع آن پیرامون ایوان دراگو (دولف لاندگرن (Dolph Lundgren)) می‌گردد؛ مشت‌زنی وحشی که آپولو را در نبردی خشن نزدیک به سی سال پیش در Rocky IV «راکی ۴» کشت. لاندگرن برای ایفای دوباره‌ی نقش خود به عنوان دراگو به سختی در حال تمرین بوده که باعث شده گمانه‌زنی‌ها در مورد این‌که «کرید ۲» درباره‌ی انتقام‌گیری آدونیس خواهد بود، شدت بگیرد. مطابقِ پیش‌بینی‌ها این انتقامِ آدونیس با مسابقه‌ی مشت‌زنی با مردی روی می‌دهد که هم پدرش را در رینگ شکست داده و هم مسئول مرگش بوده است.

اگر خطِ داستانی ملودراماتیک‌تر از روایت «کرید ۲» به نظر می‌رسد (که همچنین به نبرد شخصی خود راکی با سرطان نیز می‌پرداخت)، پس احتمالا شبیه به چیزی هم به نظر می‌رسد که با دغدغه‌های استالونه به عنوان یک فیلمساز نیز هم‌راستا است. از سوی دیگر ممکن است استالونه تصمیم بگیرد که رویکرد همیشگی‌اش را در ساخت سری فیلم‌های راکی تعدیل کند تا با سبک و لحنِ برقرارشده در فیلم اول کرید هماهنگی بهتری پیدا کند. در هر صورت کوگلر استانداردهای بالایی را وضع کرده که استالونه و همکارانش برای حفظ آن‌ها با چالشی جدی مواجه‌اند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.