هانس زیمر قرار است موسیقی فیلم The Lion King را بسازد

2 November 2017 - 16:00

بازسازی لایو-اکشن The Lion King «شیر شاه» با آوردن هانس زیمر (Hans Zimmer) برای آهنگسازی فیلم، چهره‌ی آشنای دیگری را به جمع دست اندرکاران فیلم اضافه می‌کند. این خانه‌ی موشی تازگی‌ها روالی را پیش گرفته است که از انیمیشن‌های کلاسیک یکی را پیدا می‌کند و آن را با استفاده از تکنولوژی‌هایی که حال این قدرت را دارند، آن‌ را به یک برداشت لایو-اکشن تبدیل می‌کند. جان فاورئو (Jon Favreau) با بازسازی تقریبا تماماً کامپیوتری The Jungle Book «کتاب جنگل» راه را برای فیلم‌های بعدی باز کرد و فیلمش با فروش یک میلیارد دلاری‌اش باعث شد دیزنی دلیلی داشته باشد تا به کارگردان Iron Man «مرد آهنی» این اجازه را بدهد تا یکی از محبوب‌ترین انمیشین‌هایش را بازسازی کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که The Lion King «شیر شاه» تا تابستان ۲۰۱۹ به سینماها نخواهد آمد، اما این سال پر از خبرهای درمورد اضافه شدن بازیگران فیلم بود. حال کل بازیگران The Lion King «شیر شاه» تایید شده‌اند و خبرهای رسمی بیشتری نیز به گوش می‌خورد. نه تنها دیزنی جیمز ارل (James Earl) را برای صداپیشگی موفاسا برگرداند بلکه آن‌ها هانس زیمر را نیز به همراه موسیقی بیاد ماندنی‌اش برمی‌گردانند.

دیزنی در یک نشریه مطبوعاتی تایید کرد که این آهنگساز برنده‌ی اسکار به فیلم برمی‌گردد. زیمر سازنده‌ی چندین موسیقی مشهور و دلنشین است، پس تعجب برانگیز نیست که او برای روایت لایو-اکشن نیز برمی‌گردد. با در نظر گرفتن این که تم‌های اصلی او چقدر مشهورند – مانند This Land «این سرزمین»، To Die For «برایش مردن»، Under The Stars «زیر ستاره‌ها» و King of Pride Rock «شاه پراید راک» – انتظار می‌رود که آن‌ها برای بار دوم در فیلم دیده شوند البته در کنار چند تم جدید.

آهنگسازی زیمر تنها بخشی از کل موسیقی The Lion King «شیر شاه» است و شایعات حاکی از این است که این بار قرار است بیانسه (Beyonce) خوانندگی را بر عهده داشته باشد. تلفیق بیاسنه و زیمز همکاری مناسبی می‌شود و این را تضمین می‌کند که The Lion King «شیر شاه» در کنار جلوه‌های زیبا، موسیقی عالی داشته باشد. هر دو گروه باید آزادی خلاقانه داشته باشد تا به برداشت لایو-اکشن لحظات جدیدی اضافه کنند. اما ویدیوی که در D23 نشان داده شد حاکی از این است که فاورئو می‌خواهد تا حد ممکن به فیلم اصلی وفادار بماند.

در کل، دیزنی یک تیم ستاره‌ای تشکیل داده است تا The Lion King «شیر شاه» را در پرده‌ی سینما دوباره جان ببخشند. فاورئو یکی از بهترین کارگردان‌های فعال است و او جمعی از بازیگران را دارد که می‌تواند با هر فیلمی رقابت کند. اضافه شدن زیمر دلیل دیگری است تا برای دیدن بازسازی بعدی دیزنی هیجان زده شد. تمام اجزا برای ساخت یک فیلم حقیقتا عالی حاضرند و این به فاورئو و افرادش بستگی دارد که به این انتظارات پاسخ دهند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.