ستاره‌ی Stranger Things می‌خواهد که مارک رافالو نقش برادر هاپر را بازی کند

2 November 2017 - 17:00

هنرپیشه‌ی Stranger Things «چیزهای عجیب‌تر» دیوید هاربور (David Harbour)، می‌خواهد مارک رافالو (Mark Ruffalo) نقش برادر مسن‌تر هاپر را بازی کند. با این که فقط چند روز است که در نتفلیکس در دسترس قرار گرفته است، فصل دوم Stranger Things «چیزهای عجیب‌تر» باعث شده است تا موجی در میان طرفداران شکل بگیرد. همانطور که انتظار می‌رفت، تعدادی از بازیگران سریال در ساعات‌ پربازدید به تلویزیون آمدند تا قسمت‌های جدید را تبلیغ کنند که در این راه به افراد گوناگونی برخورده‌اند. حتی هنرپیشه‌ی نقش یازده، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) در The Tonight Show Starring Jimmy Fallon «برنامه امشب با اجرای جیمی فلن» به اجرای رپ پرداخت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

چندتا از هنرپیشه‌های سریال سه‌شنبه‌ی قبل در Good Morning America «صبح بخیر آمریکا» حضور داشتند و هنرپیشه‌ی دنیای سینمایی مارول، مارک رافالو نیز به آن‌ها پیوست. رافلو که به عنوان بازیگر آخرین حضور سینمایی هالک شناخته می‌شود برای تبلیغ فیلم جدید دنیای سینمایی ماول، Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» آمده بود و از فرصت استفاده کرد و با هنرپیشه‌های Stranger Things «چیزهای عجیب‌تر» عکس گرفت. و با اشاره به این موضوع که فین وولفهارد (Finn Wolfhard) یا همان مایک ویلر آنجا نبود، رافلو در شبکه‌ی اجتماعی پرسید «آیا من می‌توانم مایک جدید باشم؟»

با اینکه رافالو با این توویت فقط شوخی می‌کرد اما باعث شد تا افراد زیادی به این فکر بیافتند که او چگونه می‌تواند به سریال ملحق شود. دنیل فالکونر از Screen Rant از هاربور پرسید که نظر او درباره‌ی بازی نقش برادر گمشده‌ی هاپر توسط رافلو چیست. هاربور که نقش هاپر را بازی می‌کند در جواب کامنتی که در پست رافلو گذاشته بود را تکرار کرد.

نقش «برادر بزرگ‌تر و خوشتیپ‌تر، هنک» نقشی است که رافلو قطعا می‌تواند آن را پر کند. نه تنها او مشخصات چهره‌اش با هاربور سازگار است، او همچنین هفت سال از هاربور بزرگ‌تر است. اما با قد ۱۷۵ سانتی، رافلو «سایه‌ی بزرگی می‌افکند» که هاربور می‌گوید را نمی‌تواند عملی کند.

این که این اتفاق ممکن است عملی شود یا نه، به آن‌هایی مربوط است که بر روی سریال کار می‌کنند، از جمله خالقان سریال مت دافر(Matt Duffer) و راس دافر (Ross Duffer). رافلو هنرپیشه‌ای با استعداد زیاد و شناخته شده است، پس اگر او واقعا بخواهد در سریال حضور داشته باشد، ممکن است افراد در پشت صحنه کاری خواهند کرد تا او را در مقیاسی به سریال بیاورند، چه در نقش برادر بزرگ‌تر هاپر یا نقشی کاملا متفاوت.

همانگونه که با فصل دوم اثبات شد، نویسندگان از آوردن شخصیت‌های جدید با در نظر گرفتن این که شخصیت‌های اصلی باید همه چیز را مخفی نگه دارند، نمی‌ترسند. زندگی هاپر چیزی است که در مقیاس بزرگ به آن پرداخته نشده است، اما ما در مورد دخترش که قبل از شروع فصل یک فوت شده  است می‌دانیم. با معلوم شدن این‌ها آیا دیدن یک برادر شوکه کننده خواهد بود؟

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.