لوکاس‌فیلم درحال برنامه ریزی ۱۰ سال آینده Star Wars است

3 November 2017 - 15:23

مدیر عامل لوکاس‌فیلم، کتلین کندی (Kathleen Kennedy)، و گروه داستانی لوکاس‌فیلم در حال برنامه‌ریزی ده سال آینده‌ی Star Wars «جنگ ستارگان» هستند. استودیو در حال بازگردانی Star Wars «جنگ ستارگان» و جمع کردن موفقیتی است که با آن می‌آید. Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» فرانچایز را بزرگ‌تر از آنچه کسی فکرش را می‌کرد دوباره برگرداند و Rogue One: A Star Wars Story «یاغی: یک داستان جنگ ستارگان» سریعا ثابت کرد که در بین طرفداران اشتهایی برای محتوایی فراتر از سری اصلی است. این خبر خوبی برای لوکاس‌فیلم است، با در نظر گرفتن این که Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و  Solo: A Star Wars Story «سولو: یک داستان جنگ ستارگان» تنها پس از هفت ماه به سینماها خواهند آمد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

علاوه بر آن دو فیلم، لوکاس‌فیلم Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» را در دست تولید دارد که در سال ۲۰۱۹ خواهد آمد و همچنین ساخت یک فیلم اسپین آف اوبی وان کنوبی را نیز شروع کرده است. فیلم‌های Star Wars «جنگ ستارگان» بیشتر توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند اما لوکاس‌فیلم به ساخت کامیک‌ها، کتاب‌ها، بازی‌های ویدیویی و سریال‌های تلویزیونی در چند سال اخیر ادامه داده است. کسانی که نگران بودند که قسمت نهم پایان سری خواهد بود می‌توانند راحت باشند.

کتلین کندی با اندی گوتیریز (Andi Gutierrez) در The Star Wars Show نشستی داشت تا خبری از کارهایی که مدیرعامل لوکاس‌فیلم اخیرا به آن پرداخته است در میان بگذارد. در این بحث، از کندی پرسیده شد که  رابطه‌اش با گروه داستان لوکاس‌فیلم چگونه است و او چقدر با آن‌ها کار می‌کند تا تصمیم بگیرند که قدم بعدی چیست. آن‌هایی که برای محتوای بیشتر از Star Wars «جنگ ستارگان» منتظرند خوشحال خواهند شد که بدانند آن‌ها در حال برنامه ریزی ده سال بعد هستند.

ما در حال حاضر جلسه می‌گذاریم، ما درباره‌ی ده سال بعدی Star Wars «جنگ ستارگان» حرف می‌زنیم و ما به روایتی که ممکن است کجا برود نگاه می‌کنیم. داستان‌های آینده پس از قسمت نهم با شخصیت‌های جدید: ری، پو، فین، بی‌بی۸٫ اما همچنین منتظر کار کردن با افرای هستیم که می‌خواهند به دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» بپیوندند و ما را به جاهایی ببرند که تا به حال نرفته‌ایم. و این هیجان انگیز است زیرا این یک کهشکان بسیار، بسیار دور گسترده است پس احتمالات بی انتها هستند.

مهم است که در نظر داشته باشیم که پاسخ کندی تنها درباره‌ی موضع سینمایی  Star Wars «جنگ ستارگان» نبود، البته بیشتر تمرکز بر روی فیلم‌ها خواهد بود. با اینکه آن‌ها در چند سال آینده، قبل از هر محتوایی، چندین فیلم دیگر برای ساخت در دست دارند اما شاید بهترین کار برای لوکاس‌فیلم این باشد که با تقاضا سازگار باشند و طبق برنامه‌ی زمانی جدیدشان هر سال یک فیلم منتشر کنند. این برنامه‌ی زمانی شاید در آینده با معلوم شدن آینده‌ی سری اسکای‌واکر کمی تغییر کند و شاید به ساخت فیلم‌های اسپین‌آف یا راه اندازی یک فرنچایز جدید (برای مثال Knights of the Old Republic «شوالیه‌های جمهوری کهن») منجر شود.

یکی از جنبه‌های برنامه بلندمدت لوکاس‌فیلم درباره‌ی سینما که احتمال کندی آن را فاش کرد به پایان رسیدن قسمت نهم به همراه زنده ماندن ری (دیزی ریدلی (Daisy Ridley))، فین (جان بویگا (John Boyega))، پو دمرون (اسکار ایزاک (Oscar Isaac)) و بی‌بی-۸ باشد. او گفت که این شخصیت‌ها در داستان‌هایی فرای قسمت نهم حضور خواهند داشت، پس این دلیلی است که آن‌ها هنوز زنده خواهند بود. بطور عجیبی، اشاره‌ای به کایلو رن با بازی آدام درایور (Adam Driver) نشد، پس یا کندی نامش را از یاد برد یا به این معنی است که کایلو زیاد هم زنده نخواهد ماند.

Star Wars «جنگ ستارگان» قطعا در مراحل اولیه بازگشتش قرار دارد و برای سالیان آینده جدا از قالبی که ارائه می‌شود به عنوان منبع در آمدی برای دیزنی ادامه خواهد داد. کار کردن لوکاس‌فیلم بر روی آینده‌ی سری نه تنها تسلی بخش است، بلکه اشاره‌ای توسط کندی به این موضوع است که آن‌ها تمایل دارند با افرادی که می‌خواهند جهان فیلم را گسترش دهند همکاری کنند. لوکاس‌فیلم در حال حاضر شدیدا بر روی شخصیت‌های قدیمی حساب باز کرده است. پس تلاش برای خلاقیت بیشتر قطعا به رشد Star Wars «جنگ ستارگان» کمک خواهد کرد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.