فیلمبرداری Captain Marvel فوریه ۲۰۱۸ آغاز می‌شود

2 November 2017 - 20:49

با مشخص شدن زمان فیلمبرداری فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» متعلق به دنیای سینمایی مارول، کارول دانورز آماده‌ی ورود به کیهان می‌شود. اولین فیلم مارول با قهرمان مونث قصد رقابت با فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» محصول دنیای سینمایی دی‌سی را دارد و امید است که بری لارسونِ (Brie Larson) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بتواند «کاپیتان مارول» را به افتخاری میان‌کهکشانی برساند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

لارسون لباس کاپیتان مارول را به تن خواهد کرد؛ افسر نیروی هوایی ایالات متحده که به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. با این‌که «کاپیتان مارول» فازِ سوم دنیای سینمایی مارول را به پایان می‌رساند، هنوز برنامه‌های کوین فایگی (Kevin Feige) ورای اضافه شدن دانورز به فرنچایز نامعلوم است، اما انتظار می‌رود که همچون فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت» چشم‌انداز مجموعه را به طور چشمگیری تغییر دهد. با توجه به تاریخ اکران در مارس ۲۰۱۹، کارگردانان فیلم، رایان فلِک (Ryan Fleck) و آنا بودِن (Anna Boden) زمانی کافی برای مهیا کردن شرایط مناسب در اختیار داشته‌اند.

فایگی ابتدا از آغاز فیلمبرداری «کاپیتان مارول» در آتلانتا در تاریخ فوریه ۲۰۱۸ خبر داده بود، اما Omega Underground به تازگی تأیید کرده که تولید همان فوریه آغاز خواهد شد اما مکان فیلمبرداری به لس‌آنجلس تغییر کرده است. با توجه به هیاهوی اخیر پیرامون فیلمبرداری در آتلانتا و فیلمبرداری Avengers 4 «انتقام جویان ۴» که هم‌اکنون در آن‌جا در جریان است، به نظر می‌رسد که این شهر در این لحظه به شدت مملو از محصولات شرکت مارول است. کالیفرنیا مشوق‌های مالیاتی جدیدی وضع کرده و منطقی است که «کاپیتان مارول» به آن جا برود.

ما هم‌اکنون داستان کلی «کاپیتان مارول» را می‌دانیم، اما با شروع فیلمبرداری جزئیات بیشتری آشکار خواهد شد. فیلم در دهه‌ی نود می‌گذرد و بر جنگ میان کری‌ها و اسکرال‌ها تمرکز دارد. فارغ‌التحصیل دنیای سینمایی مارول، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) به لارسون ملحق خواهد شد و امکان حضور هایلی اتوِل (Hayley Atwell) به عنوان پگی کارتر و همچنین بن مندلسون (Ben Mendelsohn) به عنوان رهبرِ بد اسکرال نیز وجود دارد. با توجه به اخبار اخیر مبنی بر این‌که کاپیتان مارول در فیلم پروپیمانِ «انتقام جویان ۴» نیز حضور خواهد داشت، راه برای حضور گسترده‌تر او در میان دیگر قهرمانان و تبهکاران کتاب‌های مصور هموار می‌شود.

با در نظر گرفتن قول بازآفرینی کامل داستان اصلی کارول دانورز، برخی از طرفداران فکر می‌کنند که به کاپیتان مارول در فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» محصول ۲۰۱۶ ارجاع داده شده است. باید دید که نویسندگان چگونه منبع اصلی را تغییر می‌دهند اما انتظار می‌رود که خوانشِ مدرنی از این کاراکتر کلاسیک کتاب مصور صورت گیرد. طرفداران در حال حاضر نمی‌دانند که در طول ده سال گذشته از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، کاپیتان مارول کجا مخفی بوده است، اما فایگی به شوخی می‌گوید که او جایی آن بیرون است. بازی در نقش دانورز، لارسون را برای حضور در «انتقام جویان ۴» و ورای آن تثبیت می‌کند. دست‌کم با یک تاریخ مشخص برای کاپیتان مارول، ما می‌توانیم کمی با علم بر این‌که فایگی و کمپانی‌اش در مسیر درست هستند، بیاساییم.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.