چکش ثور باید در Ragnarok از بین برود!

4 November 2017 - 16:52

به گفته‌ی اریک پیرسون (Erik Pearson) دستیار نویسنده‌ی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)،ثور (Thor) در داستان این فیلم باید چکش قدرتمند خود را از دست بدهد. ارباب صاعقه‌ها برای سومین فیلم انفرادی خودش بازگشته است اما این بار بنظر از هر چیزی که دنیای سینماتیک مارول به او داده بود باید جدا باشد. چیزهایی مثل اسگارد (Asgard)، موهای بلندش و حتی سلاح مورد اعتمادش یعنی چکش او (Mjolnir) با وی همراه نیستند. در ادامه‌ی خبر با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

از زمانی که کریس همسورث (Chris Hemsworth) شش سال پیش بعنوان شاهزاده‌ی اسگارد معرفی شد، او تقریبا همیشه با چکش خودش بوده است. این چکش با یک فلز مخصوص ساخته شده است که درواقع از قلب یک ستاره‌ی در حال مرگ بوده است که تنها ثور می‌تواند آن‌را بلند کند و تحت فرمان او (بعنوان کسی که ارباب صاعقه هاست) است. بنابراین هنگامی که کارگردان تایکا وایتیتی (Taika Waititi) در اوایل Ragnarok تصمیم به از بین بردن Mjolnir داشت، هواداران را به طور جدی شوکه و گیج کرد. بنظر می رسد که تصمیم بر ادامه‌ی فعالیت ثور قدرتمند بدون سلاح اصلی‌اش، بی دلیل نبوده است.

 در صحبت با CBR در رابطه با اکران Ragnarok در همین هفته، پیرسون اشاره کرد که هدف اصلی این کار، جدا کردن ثور از ابزارهای همیشگی و معمولش بوده است که او یاد بگیرد بدون آن‌ها نیز قوی بماند و به قدرت چکش‌اش متکی نباشد. وی گفت:
 ثور یک شاهزاده‌ی خوشتیپ، ثروتمند‌ و قوی است و با یک چکش جادویی به دنیا آمده است. تنها راهی که از آن طریق ما می‌توانستیم او را ضعیف کنیم گرفتن چکش او بود و همچنین زندانی کردن او در یک سیاره‌‌‌ی عجیب و غریب. ما او را در این مخمصه‌ها قرار دادیم زیرا او قوی است. ما او را در برابر قدرت‌هایی قرار دادیم که آمادگی چندانی برای رویارویی با آن‌ها را نداشت. همچنین چکش او را گرفتیم تا ببینیم آیا بدون آن نیز قدرتمند خواهد بود؟

علی رغم اینکه Ragnarok یک فیلم کمدی نیز به حساب می‌آید، اما ثور را بسیار در خطر می‌اندازد و به حدی می‌رسد که در عمل به نظر می‌آید او شکست خورده است. با این حال عزم او برای ادامه‌ی حرکت بدون چکش خودش، فرار از ساکار (Sakaar) و در نهایت تلاش برای حفاظت از اسگارد در برابر هلا (Hela) بدون از دست دادن حس شوخ طبعی اش، چیزی است که واقعا او را بیشتر از هر زمان دیگری متمایز می‌سازد. مطمئنا زمان‌هایی وجود دارد که او روحیه‌ی خودش را می‌بازد و بخصوص در هنگام جنگ با الهه‌ی مرگ هلا. همانطور که پدرش اودین (Odin) به او گفت، او خدای چکش نیست. تنها چیزی که ثور نیاز دارد، فهمیدن این راهنمایی از پدرش است که چگونه از تمام قدرتش استفاده کند، مردمش را نجات داده و در نهایت بر تخت پادشاهی اسگارد بنشیند.

پس از Thor: Ragnarok کسی نمی‌داند که چه بر سر خدای صاعقه‌ها و مردمش خواهد آمد. در هر حال شخصیت جدیدی که وایتیتی (Waititi) از ثور خلق کرده است، بدون چکش نیز بسیار بهتر از قبل خواهد بود.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.