آمازون در حال مذاکرات اولیه برای ساخت سریال تلویزیونی The Lord of The Rings است

4 November 2017 - 22:58

بر اساس گزارش‌های اخیر، شرکت برادران وارنر در حال مذاکره با آمازون برای ساخت سریالی از مجموعه کتاب‌های فانتزی ارباب حلقه‌ها است. برای جزییات بیش‌تر‌، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به نظر می‌رسد که شرکت برادران وارنر که در گذشته سری فیلم‌های موفق و به یادماندنی The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» را به کارگردانی پیترجکسون ( Peter Jackson) منتشر کرده بود، اکنون قصد دارد مجموعه رمان‌های تحسین‌شده‌ی ارباب حلقه‌های جی.آر. آر. تالکین (J.R.R. Tolkein) را به تلویزیون‌ها بیاورد. برادران وارنر، برای این هدف در حال مذاکره با آمازون هستند. البته، تمامی این مسائل در حال حاضر فقط در حد مذاکره اولیه پیش‌ می‌رود و همچنان چیزی مشخص نیست. با این حال، مدیر آمازون از صحت انجام مذاکرات، خبر داده است. نکته‌ی مهم در این گفت‌وگوها و مذاکرات، جلب رضایت و توافق با بنیاد تالکین است. طبیعتاً، هنوز هیچ سخنی از نویسنده‌‌ی این سریال تلویزیونی یا دیگر عوامل آن به میان نیامده است؛ زیرا توافقات نهایی هم صورت نگرفته است.

با وجود این که برای اخبار تکمیلی باید کمی بیش‌تر منتظر بمانیم، اما به نظر می‌رسد که تصمیم شرکت برادران وارنر و آمازون برای ساخت سریالی از ارباب حلقه‌ها، کاملاً غیرضروری و عجیب است و حتی می‌تواند خشم زیاد طرفداران کتب تالکین و حتی سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها را برانگیزد. به نظر می‌رسد موفقیت عظیم و سودآور بودن سریال‌هایی همچون Game of Thrones این انگیزه را برای شرکت برادران وارنر ایجاد کرده تا به فکر ساخت چنین سریالی باشند. این درحالی است که این سری در سینما با سه‌گانه The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» توانست موفقیت چشمگیری را به دست آورد و با توجه  به هزینه کمتر و تفاوت ساختاری در ساخت و فرم آثار تلویزیونی، بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها بتوانند موفقیت فیلم‌ها را تکرار کنند. اکنون، باید منتظر واکنش‌های طرفداران آثار تالکین و به ویژه سری ارباب‌حلقه‌ها و همچنین موضع بنیاد تالکین درباره‌ی این سریال باشیم. بنیاد تالکین در گذشته مخالفت‌های بسیاری با ساخت آثار جدید از آثار تالکین داشت؛ اما پس از  به نتیجه رسیدن دعوی حقوقی میان کمپانی برادران وارنر و بنیاد جی. آر. آر. تالکین، اکنون احتمال ساخت این سریال چندان هم دور از انتظار نیست.

البته طرفداران سرزمین میانه در سینما باید منتظر چند اثر متفاوت و خاص این بار درباره‌ی نویسنده‌ی این آثار باشند. چندی پیش مشخص شد که فیلمی با نام Tolkien درباره‌ی زندگی‌نامه این نویسنده‌ی بریتانیایی منتشر خواهد شد. در این فیلم، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) در نقش تالکین و لیلی کالینز (Lily Collins) در نقش ادیث برت (همسر جی. آر. آر. تالکین) ایفای نقش خواهد کرد. نکته‌ی جالب اینجاست که این تنها فیلمی نیست که در حال حاضر از زندگی‌نامه تالکین در حال ساخت است. مدتی پیش اعلام شد که قرار است فیلمی با نام Middle Earth «سرزمین میانه» توسط جیمز استرانگ (James Strong) از زندگی جان رونالد روئل تالکین ساخته شود.

نظر شما در خصوص اقتباس سریالی از ارباب حلقه‌ها چیست؟

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.