پوستر شخصیت‌های فیلم Sherlock Gnomes منتشر شد

5 November 2017 - 13:00

به تازگی استودیوهای فیلمسازی MGM، «پارامونت پیکچرز» و راکت پیکچرز» هفت پوستر از شخصیت‌های حاضر در انیمیشن Sherlock Gnomes «شرلوک نومز» منتشر کرده‌اند. فیلم مورد بحث دنباله انیمیشن Gnomeo & Juliet «نومئو و ژولیت»، محصول سال ۲۰۱۱ میلادی است که فیلمی مناسب برای کودکان محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید. با سینما گیمفا همراه باشید.

در این فیلم جدید، دو شخصیت نومئو و ژولیت باغبان، که به ترتیب توسط جیمز مک‌آووی (James McAvoy) و امیلی بلانت (Emily Blunt) صداگذاری شده‌اند، کارآگاهی مشهور تحت عنوان شرلوک نومز (Sherlock Gnomes) با صداپیشگی جانی دپ (Johnny Depp) را به منظور بررسی اسرار پشت پرده ناپدید شدن ادوات باغشان به استخدام می‌گیرند.

جان استیونسن (John Stevenston)، سازنده Kung Fu Panda «پاندای کونگ‌فوکار»، این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از اندی رایلی (Andy Riley) و کوین سسیل (Kevin Cecil) کارگردانی کرده است. کارگردان فیلم نخست این مجموعه یعنی کلی اسبوری (Kelly Asbury)، به عنوان مشاور در این پروژه نقش دارد. همانند فیلم اصلی، موسیقی متن فیلم «شرلوک نومز» توسط التون جان (Elton John) نواخته شده است.

فیلم «شرلوک نومز» از تاریخ جمعه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماهای جهان خواهد آمد. در ادامه می‌توانید هفت پوستر جدید این انیمیشن را مشاهده کنید:

منبع : Coming Soon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.