شبکه‌ی نتفلیکس حق انتشار فیلم Tau را به‌دست آورد

6 November 2017 - 18:59

شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix)، حق جهانی انتشار فیلم Tau «تاو» که مربوط به فدریکو دی‌آلساندرو (Federico D’Alessandro) است را به‌دست آورد. در این پروژه، بازیگرانی مانند مایکا مونرو (Maika Monroe)، اد اسکرین (Ed Skrein) و گری اولدمن (Gary Oldman) ایفای نقش می‌کنند. کمپانی بلوم (BLOOM) قرار است تا مسئولیت فروش این اثر علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز را به عهده بگیرد، و همچنین این کمپانی معامله‌ای با Endeavor Content را انجام داد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

نویسندگی این فیلم را، نوگا لاندو (Noga Landu) به عهده دارد و همچنین حمایت مالی این فیلم نیز بر عهده‌ی کمپانی هرکولز فیلم فاند (Hercules Film Fund) و شرکت کن کائو ویپونت (Ken Kao’s Waypoint)، تحت اولین قراردادشان با استودیو ادیکتیو پیکچرز (Addictive Pictures) است. دیوید اس. گویر (David S. Goyer) نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را به عهده دارد و با اشخاصی مانند راسل آکرمن (Russell Ackerman)، جان شنفلدر (John Schoenfelder) و کوین تورن (Kevin Turen) برای ساخت این فیلم همکاری می‌کند.

داستان این فیلم درباره‌ی یک کلاهبردار باهوش است؛ در این داستان، جولیا (Julia) با بازی مایکا مونرو، آخرین قربانی این فرد است که در طی یک آزمایش مرگ‌بار ربوده شده است و به اسارت درآمده است. تنها چیزی که در راه آزادی او قرار دارد تاو است؛ تاو یک هوش مصنوعی خیلی پیشرفته است که توسط الکس (Alex) یا همان شخصی که او را زندانی کرده است، با بازی اد اسکرین، طراحی شده است و توسعه یافته است. تاو یک گردان هواپیمای بدون سرنشین دارد که درحال طراحی یک خانه‌ی هوشمند مربوط به آینده هستند. استعدادهای تاو فقط درک او از جهانی که در آن حضور دارد محدود می‌شود، ولی تاو برای گرفتن موارد بیشتر نیز آماده است. جولیا نشان داده است که از قدرت و شجاعت بالایی برخوردار است؛ حال او باید با زمان مبارزه کند تا بتواند یک پل بین مرزهای انسان‌ها و ماشین‌ها بسازد، تا از این طریق بتواند با تاو ارتباط برقرار کند و آزادی خودش را به‌دست آورد، در غیر این صورت او نیز به سرنوشت گذشتگان دچار می‌شود.

شرکت بلوم در کنار به عهده گرفتن مسئولیت فروش این فیلم، مسئولیت فروش فیلم‌های دیگری را نیز به عهده گرفته است؛ مانند فیلم Shadow «سایه» که به کارگردانی ژانگ ییمو (Zhang Yimou) اهل چین است، فیلم Destination Wedding «مقصد عروسی» که به کارگردانی ویکتور لوین (Victor Levin) و با بازی کیانو ریوز (Kean Reeves) و وینونا رایدر (Winona Ryder) است، و همچنین این شرکت مسئول فروش فیلم The Burning Woman «زن سوزاننده» به کارگردانی جیک اسکات (Jake Scott) و با بازی کریستینا هندریکس (Christina Hendricks)، سیه‌نا میلر (Sienna Miller) و آرون پاول (Aaron Paul) است.

منبع: Commingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.