نگاهی جدید به پروژه Pacific Rim: Uprising

7 November 2017 - 17:08

درحال حاضر، دنیای منحصر به فرد فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان»، توسط گیلرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) در حال توسعه است. فیلم Pacific Rim Uprising دنباله‌ی یک فیلم دیگر پر از هیولاهای مختلف است که در سال ۲۰۱۳ توسط دل تورو ساخته شد. اکنون برای بررسی بیشتر این فیلم می‌توانیم در ادامه یک نگاه انحصاری به فیلم Pacific Rim Uprising بیاندازیم، که شامل بازیگران جدید این فیلم، یعنی جان بویگا (John Boyega) و اسکات ایستوود (Scott Eastwood) نیز می‌شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در طی یک مصاحبه که با وب‌سایت امپایر (Empire) انجام شد، بویگا اعلام کرد که شخصیت او در این فیلم، یعنی شخصیت جیک پنتکاست (Jake Pentecost) که پسر استاکر پنتکاست (Stacker Pentecost) با بازی ادریس البا (Idris Elba) است، قرار نیست یک قهرمان باشد. در ادامه می‌توانید سخنان جان بویگا را بخوانید:

[toggle title=”Toggle title”]در اوایل فیلم، جیک پنتکاست کاملا یک فرد ضد اجتماع است؛ در این فیلم تعدادی از یاگرهای (Jaegers) سرکش هستند که قطعات یدکی را جمع‌آوری می‌کنند و ماشین‌های خودشان را تولید می‌کنند. جیک این قطعات را از مردم سرقت می‌کند و این قطعات یاگر را می‌فروشد.

جان بویگا که یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز است، در طی مصاحبه اعلام کرد که فیلم‌برداری این فیلم کار سختی بوده است و گفت:

من مجبور شدم تا به بازوی یک یاگر حمله کنم. به‌خاطر این صحنه من ۲۰ پا سقوط مستقیم داشتم و این افتضاح بود.

منبع: EmpireOnline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.